عصر بازار

دبیر سندیکای بیمه‌گران مطرح کرد

بیمه شخص ثالث با استفاده از کارت سوخت تعیین شود

عصر اعتبار- دبیر سندیکای بیمه‌گران با اشاره به اینکه استفاده بیشتر از کارت سوخت به منزله استفاده بیشتر از خودرو است، گفت: بنابراین پیشنهاد تعیین بیمه شخص ثالث با استفاده از کارت سوخت ها مطرح شد.

بیمه شخص ثالث با استفاده از کارت سوخت تعیین شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، علی اکبر اولیا با اشاره به پیشنهاد جدید سندیکای بیمه گران مبنی بر حفظ کارت سوخت و استفاده از اطلاعات مصرف کنندگان از کارت برای تهیه نرخ بیمه شخص ثالث گفت: کارت سوخت اطلاعات ارزشمندی را از رفتار مصرف کننده در اختیار مسئولان امر می‌گذارد که بخشی از این اطلاعات می‌تواند در صدور بیمه شخص ثالث مورد استفاده قرار گیرد.

    دبیر سندیکای بیمه گران با اشاره به اینکه استفاده بیشتر از کارت سوخت به منزله استفاده بیشتر از خودرو است گفت: هم اکنون مالکینی که از خودروی خود کمتر استفاده می‌کنند با مالکینی که از خودرو بیشتر استفاده می کنند به یک نسبت هزینه بیمه شخص ثالث را پرداخت می‌کنند که عملا نباید این اتفاق رخ دهد.

    وی با تاکید براینکه پیشنهادی اخیرا مطرح شده است که اگر مصرف کنندگان با کارت بنزین ‌جایگاه دار اقدام به سوخت‌گیری کنند هزینه هر لیتر بنزین 1200 تومان محاسبه می‌شود،گفت: این پیشنهاد در نگاه اول برای آنکه مصرف کنندگان از کارت سوخت شخصی استفاده کننده بسیار خوب است،اما باید گفت این امر موجب می شود تا آن دسته از افراد که به هر دلیل کارت سوخت ندارند از کارتهای سوخت دیگر افراد استفاده کنند و هزینه 1200 تومانی را پرداخت نکنند.

    اولیا خاطرنشان کرد: بنابراین باید مسئولان امر به علاوه بر جریمه به دنبال مشوق هایی باشند که حتما مالکین خودرو از کارت های سوخت خود برای سوخت گیری استفاده کنند که پیشنهاد سندیکا نیز در همین راستا مطرح شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی