عصر بازار

وزارت تعاون اعلام کرد

اجرای آزمایشی صدور کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان از البرز کلید خورد

عصر اعتبار- وزارت تعاون از آغاز صدور کارت خرید اعتباری برای بازنشستگانی خبر داد که در استان البرز حقوق خود را از سازمان تامین اجتماعی دریافت می کنند.

اجرای آزمایشی صدور کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان از البرز کلید خورد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، چندی پیش علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد کارت اعتباری برای خرید کالاهای ضروری در دو استان به شکل آزمایشی اجرا و سپس به سراسر کشور تعمیم داده می شود.
    همه بازنشستگانی که در استان البرز مستمری خود را از سازمان تامین اجتماعی دریافت می کنند می توانند برای ثبت نام، کد ملی خود را به شماره 10001422 ارسال کنند.
    براساس این گزارش، هنگام ارسال کد ملی باید دقت شود که «میان اعداد نباید فاصله گذاشته شود، فقط کد ملی نوشته شود، هیچ حرفی نظیر نام و نام خانوادگی ارسال نشود و از گذاشتن علامت ستاره یا مربع خودداری شود.»
    در این گزارش آمده است: پس از ارسال کد ملی، به متقاضی پاسخ داده می شود که ثبت نام با موفقیت انجام شده است یا کد ملی شما نامعتبر است.
    همچنین در صورتی که ثبت نام با موفقیت انجام شده باشد، تا 15 روز آینده به بازنشسته پیامکی ارسال می شود؛ همچنین شعبه بانک رفاهی که می تواند کارت خود را دریافت کند نیز اعلام می شود.
    براساس اعلام وزارت تعاون، اسامی فروشگاه هایی که بازنشستگان می توانند از آنها خریداری کنند متعاقبا اعلام می شود.
    اعتبار این کارت چهار برابر دریافتی هر ماه خواهد بود. به طور نمونه اگر مستمری بازنشسته 10 میلیون ریال است، اعتبار کارت خرید به 40 میلیون ریال می رسد.
    همچنین اگر بازنشسته ساکن استان البرز است اما در استان دیگری بازنشسته شده بزودی اعلام می شود که چگونه می توانند ثبت نام کنند.
    براساس اعلام وزارت تعاون، با دو میلیون و 700 هزار بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی و یک میلیون و 300 هزار بازنشسته صندوق کشوری، در مجموع چهار میلیون نفر شامل این طرح می شوند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو