عصر بازار

تقدیر استاندار استان آستاراخان روسیه از مدیر عامل بانک ملی ایران

عصر اعتبار- استاندار استان آستاراخان روسیه طی نامه‌ای از دکتر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران در رابطه با فعالیت‌های اثربخش میربیزینس بانک تشکر و قدردانی کرد.

تقدیر استاندار استان آستاراخان روسیه از مدیر عامل بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، الکساندر زیلکین استاندار بندر آستاراخان روسیه با نقل سخنی از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در نشست چهارم دریای خزر در مورد نقش مهم آستاراخان در گسترش و پیشرفت روابط دوستانه ایران و روسیه نوشته است: میربیزینس بانک با شرکت در برنامه‌هایی به منظور استحکام و توسعه روابط اقتصادی میان دولت جمهوری اسلامی ایران و استان آستاراخان، حمایت قابل توجهی از سازمان‌های تجاری منطقه در قالب تامین مالی صادرات و واردات تجاری نموده است که با افزایش سقف تسهیلات این بانک موجبات رونق و پیشرفت بیشتر روابط سودآور اقتصادی دو جانبه میان بانک و آن استانداری فراهم شده است.
    آستاراخان استانی است که شرکت‌ها با سرمایه‌های ایرانی، فعالیت‌های تجاری خارجی با همتایان خود در کشور جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند.
    قدردانی و تشکر و آرزوی توفیق بیشتر مدیر عامل بانک ملی ایران پایان بخش نامه الکساندر زیلکین می‌باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی