عصر بازار

مدیر عامل بانک صادرات ایران:

مهمترین سرمایه بانک اعتماد مشتریان است

عصر اعتبار- ​مدیر عامل بانک صادرات ایران با تاکید بر استمرار سیاست های مشتری مدارانه این بانک گفت: هدف هر موسسه و بنگاه به ویژه بانک صادرات به عنوان یکی از مهمترین بانک های کشور جلب اعتماد مشتریان است.

مهمترین سرمایه بانک اعتماد مشتریان است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، اسماعیل لـله گانی  در همایش سراسری روسای حوزه ها و شعب ممتاز این بانک در مشهد مقدس افزود:این اعتماد در دراز مدت و با ارایه خدمات مطلوب و توجه به شان و منزلت مشتریان حاصل شده است و بایستی برای تقویت آن از راهکارهای منطقی  استفاده کرد.
    وی افزود: رویکرد به تقویت زیر ساخت های بانکداری الکترونیکی و آموزش کارکنان و مشتریان یکی از راههای حصول به  افزایش اعتماد و رضایتمندی مشتریان از بانک است که  در سرلوحه برنامه ها و فعالیت های بانک صادرات ایران قرار دارد.
    این مقام مسئول تصریح کرد:کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری علاوه بر نتایج مطلوب برای بانک باعث می شود تا  امکان ارایه خدمات مطلوبتر  و کارآمدتر به مشتریان فراهم شود و این امر در راستای مشتری مداری است که منتیج به افزایش اعتماد آنان به بانک خود می شود.
    لـله گانی خطاب به شرکت کنندگان در این همایش خاطر نشان کرد: بازاریابی و شناخت پتانسیل و ظرفیت های محیط کسب و کار و همچنین اتخاذ تدابیر برای وصول مطالبات معوق در زمره وظایفی است که اگر  به نحو مطلوب اجرایی شود، توانمندی بانک برای گسترش دامنه فعالیت افزایش می یابد و این امر نیز می تواند در مسیر رضایتمندی  شمار بیشتری از مشتریان کارساز باشد.
    وی  با تاکید بر ادامه رویه مراعات ضوابط قانونی در بانک متبوع افزود: قانون مداری همواره از اصول و سیاستهای بانک صادرات بوده است  اما در عین حال اقناع مشتریان و تبیین ابعاد مختلف می تواند در همراه ساختن آنها نقش آفرین باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی