عصر بازار

معاون بهداشت و درمان بنیاد قزوین:

تمدید قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران با بیمه ایران

عصر اعتبار- دیدارها با هدف شناسایی والدین صعب العلاج و ارائه خدمات بهتر از جمله پرداخت هزینه‌ی حق مراقبت به آنها در منزل یا مراکز نگهداری انجام می‌شود.

تمدید قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران با بیمه ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، طی تمدید قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران با بیمه ایران در سال جاری، هزینه حق مراقبت والدین صعب العلاج استان قزوین پرداخت می‌شود.

    مسعود بخارایی، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار واحد قزوین با اعلام این خبر گفت: طی تمدید این قراداد، پزشکان بیمه ایران به همراه معاونین بنیاد با هدف بررسی وضعیت جسمی، از والدین شهید صعب‌العلاج دیدار می‌کنند.

    وی افزود: در این دیدار پزشکان بیمه ایران، والدین شهدا را معاینه کرده تا برای درمان آنها تصمیم بگیرند که چه خدماتی می‌توانند به آنها ارائه بدهند.

    این مسئول گفت: این دیدارها با هدف شناسایی والدین صعب العلاج و ارائه خدمات بهتر از جمله پرداخت هزینه‌ی حق مراقبت به آنها در منزل یا مراکز نگهداری انجام می‌شود.

    شهیدخبر(شهیدنیوز)- بخارایی با اشاره به اینکه یکصد و 20، والدین شهید صعب العلاج در استان قزوین است که با متقاضیان جدید، این آمار به یکصد و 50 نفر می‌رسد، افزود: تاکنون پزشکان بیمه ایران از 60 والدین شهید دیدار و آنها را معاینه کردند و مابقی نیز در حال انجام است.
    معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: سال گذشته هزینه‌ی حق مراقبت والدین شهید صعب العلاج استان به یکصد و 48 نفر پرداخت شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی