عصر بازار

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

پروژه های درمانی سازمان تأمین اجتماعی در ۲سال اخیر در مناطق محروم کشور راه اندازی شده است

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات درمانی از سیاستهای این سازمان است، اظهار داشت: در ۲سال اخیر تمامی مراکز درمانی افتتاح شده این سازمان در مناطق محروم بوده است.

پروژه های درمانی سازمان تأمین اجتماعی در ۲سال اخیر در مناطق محروم کشور راه اندازی شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، دکتر سید تقی نوربخش در نشست شورای اداری شهرستان راور که با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان منطقه برگزار شد، با تأکید بر اینکه دسترسی مناسب مردم به امکانات از وظایف دولت تدبیر و امید و سازمان تأمین اجتماعی است، گفت:  با همدلی و همزبانی مسئولان در این دولت برای توسعه مناطق محروم تلاش می شود.

    وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی با پرداخت مستمری و درمان در خدمت بیمه شدگان و مستمری بگیران است، اظهار داشت: همچنین این سازمان 18خدمت دیگر نیز ارائه می کند.
    دکتر نوربخش اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی ماهانه در بخش پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران 3هزار میلیارد تومان هزینه می کند و همچنین هزینه های این سازمان در بخش درمان نیز یک هزار میلیارد تومان است.
    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در مذاکرات هسته ای گفت: با وجود تمامی ترفندهای دشمنان، دریچه جدیدی در اقتصاد کشور گشوده می شود.
    دکتر نوربخش با بیان اینکه کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در 2سال اخیر مانند بسیجیان خط مقدم جنگ تمام عیار اقتصادی ایستادگی کردند، تصریح کرد: با همت و تلاش کارکنان این سازمان حتی یک روز پرداخت مستمری مستمری بگیران به تأخیر نیفتاد.
    وی بودجه سازمان تأمین اجتماعی را 59 هزار میلیارد تومان در سال 94 اعلام کرد و  گفت:  هدف اصلی این سازمان برقراری و توسعه عدالت اجتماعی است.
    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه شهرستان راور از قطب های قالیبافی استان کرمان است، اظهار داشت: تلاش می کنیم سهمیه بیشتری به بیمه قالیبافان این مناطق اختصاص یابد.
    فرماندار راور نیز در این نشست با بیان اینکه این شهرستان با 14 هزار کیلومتر مربع مساحت و 41 هزار نفر جمعیت در شمال استان کرمان واقع شده است، گفت: شهرستان راور با 130 شهید و 1200 ایثارگر نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.
    سید حسن میرصادقی با اشاره به 14 هزار سطح زیر کشت پسته در راور اظهار داشت: این شهرستان چهارمین تولیدکننده پسته در استان کرمان است.
    وی افزود: در شهرستان راور 7500 بیمه شده اصلی و 1250 مستمری بگیر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و 28 هزار دفترچه درمانی برای این افراد صادر شده است.
    میرصادقی با بیان اینکه 4500نفر در منطقه در بخش قالیبافی فعالند، گفت: از این تعداد 980 نفر بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی هستند.
    فرماندار راور اظهار امیدواری کرد درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان راور که عملیات اجرایی آن با حضور مسئولان این سازمان آغاز شد در 18 ماه آینده افتتاح شود.
    همچنین امام جمعه شهرستان راور در این نشست  با تقدیر از حضور دکتر نوربخش در این شهرستان گفت: این دومین بار است که دکتر نوربخش برای رسیدگی به امور بیمه شدگان به شهرستان راور سفر کرده است.
    حجت الاسلام علی تویسرکانی اظهار داشت:  وحدت و یکپارچگی ملت و مسئولان برای تحقق اهداف ضروری است.
    در ادامه نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این نشست با بیان اینکه راور کانون قالیبافی است، خواستار افزایش سهیمه بیمه این اقشار شد.
    دکتر محمد مهدی زاهدی گفت: ورزشگاه کارگران شهرستان راور در دهه فجر سالجاری افتتاح می شود.
    دیگرنماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: مجموعه ورزشی کارگران با منابع تأمین اجتماعی ایجاد شده است.
    دکتر محمدرضا پور ابراهیمی با بیان اینکه وظیفه سازمان های بیمه گر صرفاً خدمات درمانی نیست، اظهار داشت: در دنیا بزرگترین مجموعه های اقتصادی در اختیار سازمان های بیمه گر است که برای ارائه خدمات بیمه ای، رفاهی و درمانی با کیفیت به بیمه شدگان در بخش های اقتصادی سرمایه گذاری می کنند.

    همچنین مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و هیات همراه از شعبه راور کرمان بازدید و با مراجعه کنندگان و کارکنان این شعبه گفت و گو کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی