عصر بازار

نشست مشترک مدیران عالی بانک رفاه کارگران و هلدینک تاپیکو برگزار شد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: در دنیا، هلدینگ های قدرتمند بانک هایی قوی و تجاری نیز در کنار خود دارند و این بانک ها به عنوان بازوی اجرایی این هلدینگ ها در امور مالی و سرمایه گذاری عمل می کنند.

نشست مشترک مدیران عالی بانک رفاه کارگران و هلدینک تاپیکو برگزار شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، دکتر علی صدقی مدیرعامل این بانک در همایشی که با حضور مدیران عالی بانک و هلدینگ تاپیکو و شرکت های زیر مجموعه آن برگزار شد با بیان این مطلب افزود: با توجه به شرایط پیش رو و گشایش در بازارهای بین المللی و نیاز شرکت های بزرگ برای حضور در عرصه جهانی و بین المللی، وجود یک بانک چابک، مطابق با استانداردهای روز و دارای قدرت عمل، لازم و ضروری است. بانک رفاه با توجه به زیرساخت هایی که آماده کرده و تدارکات لازمی که از مدت ها قبل فراهم کرده است، آمادگی کامل برای این نقش را در سازمان تامین اجتماعی و شرکت های زیر مجموعه دارد.

    علی صدقی خاطر نشان ساخت: بانک رفاه می کوشد با ارائه خدمات رقابتی رضایت مشتریان را جلب کند، بنابراین در تعامل با شرکت های زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی قائل به تعامل دستوری نیستیم. تلاش می کنیم خدمات مطلوب و رقابتی به آنها ارائه دهیم.
    مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: در همین راستا و برای جلب حداکثری رضایت هلدینگ شستا که یکی از شرکای استراتژیک بانک است، طی دو ماه گذشته 20 نیروی انسانی متخصص بانکدار آموزش داده ایم تا برای انجام کارهای بانکی این هلدینگ و شرکت های تابعه حضور و اقامت داشته باشند. این افراد کارگزاران بانک رفاه در این مجموعه شرکت ها خواهند شد و به صورت کامل به این شرکت ها اختصاص داده شده اند.
    دکتر صدقی در ادامه اظهار داشت: شیوه تعامل بانک با سازمان تامین اجتماعی و شرکت های زیرمجموعه در آن به گونه ای است که سرعت، دقت و خدمات مطلوب متناسب ارائه شود. ایجاد یک رابطه برد-برد برای بانک، سازمان و شرکت های زیرمجموعه آن فواید بسیاری دارد.
    مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اشاره به جهش بانک رفاه در زمینه های فنآوری و خدمات نوین بانکی، تصریح کرد: بانک رفاه با سال های گذشته خود تفاوت چشمگیری کرده است، هم اکنون این بانک دارای زیرساخت های قوی IT و بین الملل است و از سرمایه مطلوبی در نظام بانکی برخوردار است. بنابراین در زمینه ارائه انواع خدمات به مشتریان استراتژیک خود توانمندی بسیار بالایی دارد. به ویژه در شرایط پساتحریم و در حوزه بین الملل با وجود نیروهای کارآزموده و جوان،‌ طیف مختلفی از خدمات قابل ارائه است.
    دکتر صدقی در پایان خاطر نشان ساخت هم اکنون استراتژی کلان بانک رفاه ارائه خدمات مطلوب به دو جامعه هدف یعنی حوزه سلامت و انرژی است.
    در ادامه همایش غلامرضا امیرشقاقی مدیرعامل هلدینگ تاپیکو با تاکید بر هم افزایی شرکت های زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: هلدینگ تاپیکو در شرایط مساوی ارائه خدمات توسط بانک رفاه و سایر بانک ها، بی تردید بانک رفاه را انتخاب خواهد کرد.
    مدیرعامل هلدینگ تاپیکو با اشاره به اینکه همه متعلق به یک خانواده هستیم و لازم است برای تقویت یکدیگر بکوشیم افزود: سهام بانک رفاه متعلق به 40 میلیون بیمه شده سازمان تامین اجتماعی است، باید این سهام محافظت و تقویت شود.
    شایان ذکر است شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین شرکتی فعال در زمینه انرژی است و با در اختیار داشتن 32 شرکت مدیریتی و وابسته اصلی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع لاستیک و سلولزی سهم قابل توجهی در تولید و اشتغال کشور دارد. در این هلدینگ هم اکنون بیش از 18 هزار نفر به صورت مستقیم در مجموعه شرکت ها مشغول به کار هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی