عصر بازار

۴هزار بازنشسته به عتبات رفتند

افزایش اعتبار زیارتی مستمری بگیران

عصر اعتبار- رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی از افزایش اعتبارات سفر زیارتی بازنشستگان (طرح کرامت رضوی) در سال آینده خبر داد و گفت: چهار هزار نفر به عتبات اعزام خواهند شد.

افزایش اعتبار زیارتی مستمری بگیران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از مهر، علی‌اصغر بیات در مورد سفرهای زیارتی بازنشستگان تامین اجتماعی، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اعزام زائران در قالب طرح «کرامت رضوی» به مشهد مقدس از اول اسفندماه سال گذشته آغاز شد و تا نوزدهم آذرماه 23 هزار و 500 نفر اعزام شده‌اند.

    وی تاکید کرد: پس از یک وقفه کوتاهی، اعزام مجدد بازنشستگان به مشهد آغاز شده و هزار و 600 نفر نیز در این دوره اعزام خواهند شد و در مجموع تعداد بازنشستگان و مستمری‌بگیران که به زیارت امام رضا (ع) مشرف شده‌اند، به 25 هزار نفر می‌رسد.

    رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه بودجه پیشنهادی برای اعزام زائران در طرح «کرامت رضوی» افزایش پیدا می‌کند، گفت: با مساعدت مدیرعامل تامین اجتماعی، حدود 10 میلیارد تومان برای اعزام زائران اختصاص پیدا خواهد کرد و در این صورت تعداد بیشتری از بازنشستگان به مشهد اعزام می‌شوند.

    بیات در مورد تفاهمنامه با سازمان حج برای اعزام بازنشستگان به عتبات عالیات، گفت: بر اساس تفاهمنامه منعقد شده، چهار هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر به عتبات عالیات عراق اعزام خواهند شد.

    به گفته وی، آئین‌نامه ثبت‌نام بازنشستگان به کانون‌ها ابلاغ شده و این افراد می‌توانند برای ثبت‌نام به دفاتر کانون در استان‌های مختلف مراجعه کنند.

    رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی همچنین اظهار داشت: البته تسهیلاتی نیز برای بازنشستگان برای عتبات عالیات در نظر گرفته شده به طوری که در قالب وام یک میلیون تومانی این افراد اعزام خواهند شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی