عصر بازار

جهانگیری در جمع خبرنگاران:

هدفمندی یارانه‌ها در سال ۹۵ هم ادامه دارد

عصر اعتبار- معاون اول رئیس جمهور گفت: در حال حاضر در دولت هیچ بحثی در مورد انحلال وزارت نیرو نداشته‌ایم. لذا وزارت نیرو با قوت و قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. چون در حال حاضر جمع‌بندی دولت نخواهد بود که راجع به تشکیلات کار مهمی انجام دهد.

هدفمندی یارانه‌ها در سال ۹۵ هم ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری در حاشیه نشست مدیران ارشد وزارت نیرو در رابطه با احتمال انحلال وزارت نیرو، گفت: طرح این موضوع نه شیطنت است و نه پیشنهاد جدی.

    وی توضیح داد: طرح انحلال وزارت نیرو شیطنت نیست چون سازمان‌هایی که کار تدوین برنامه را دارند پیشنهاداتی در مورد تشکیلات تهیه می‌کنند و احتمالاً در برخی شوراها این بحث انجام شده استT اما وقتی به دولت رسیده به دلایلی مهم‌تر از مواضع کارشناسی، در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است.

    جهانگیری در پاسخ به سوالی در مورد زمان دقیق لغو تحریم‌ها گفت: زمان دقیق آن فقط از یک طرف مشخص نمی‌شود، البته رئیس جمهور گفته‌اند ان‌شاءالله دی‌ماه شاهد لغو تحریم‌ها خواهیم بود.

    وی همچنین در پاسخ به این سوال که هدفمندی یارانه‌ها در سال آینده چه خواهد شد، گفت: هدفمندی یارانه‌ها در سال ‌آینده نیز ادامه خواهد داشت.

    معاون اول رئیس جمهور در رابطه با کاهش قیمت نفت منطقه، خاطرنشان کرد: کاهش قیمت نفت اتفاق مهمی است چرا که کشور ما در سال‌های اخیر با نفت بالای 100 دلار اداره شده است، لذا همه تصمیمات بر اساس نفت 100 دلار است. پس وقتی نفت به 30 دلار کاهش می یابد حتماً در بودجه دولت اتفاقات مهمی می‌افتد.

    جهانگیری خاطرنشان کرد: ما دنبال راهکارهایی هستیم که علیرغم کاهش شدید قیمت نفت، فعالیت اقتصادی کشور از رونق برخوردار باشد. بنابراین دولت علیرغم این کاهش شدید مکرر گفته است ان‌شاءالله سال 95، سال جدی رونق اقتصاد ایران خواهد بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو