عصر بازار

پوشش وام شهریه ۳۰ درصد افزایش یافت

عصر اعتبار- رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در سال تحصیلی جدید، دانشجویان ۳۰ درصد بیشتر از سال گذشته زیر پوشش وام شهریه قرار گرفتند.

پوشش وام شهریه ۳۰ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، مهندس ذوالفقاریزدان مهر در گفتگویی افزود: امسال سعی کردیم درصد پوشش وام شهریه را حدود 30 افزایش دهیم تا دانشجویان بیشتری از این امکان استفاده کنند.وی افزود: با وجود اینکه سال گذشته باید 70 میلیارد تومان به وام شهریه اختصاص می یافت، رقم تخصیصی دولت برای این وام صفر بود.
    رئیس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: بنابراین صندوق رفاه دانشجویان این وام را در سال جاری از درآمد اختصاصی صندوق رفاه دانشجویان پرداخت کرد.

    وی افزود: همچنین درسال جاری به اندازه سال گذشته برای وام شهریه اختصاص داده شد، علی رغم اینکه تخصیصی به صندوق تعلق نگرفته بود.
    یزدان مهر افزود: با پیگیری هایی که انجام دادیم و با توجه به نامه وزرای علوم و بهداشت به رئیس جمهور 40 درصد این وام اختصاص داده شد و امیدواریم مابقی آن نیز به صندوق رفاه دانشجویان اختصاص داده شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی