عصر بازار

معاون وزیر ارتباطات خبر داد:

رشد ارائه خدمات الکترونیکی در شهرداری‌ها، ثبت احوال و بانک‌ها

عصر اعتبار- معاون وزیر ارتباطات گفت: پیاده سازی دولت الکترونیک تقکری است که می توان از آن به عنوان ابزاری برای توسعه کشور استفاده کرد.

رشد ارائه خدمات الکترونیکی در شهرداری‌ها، ثبت احوال و بانک‌ها
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، نصرالله جهانگرد-معاون وزیر ارتباطات- در خصوص دولت الکترونیک بیان داشت: دولت الکترونیک منجر به ایجاد یک ساختار اقتصادی سالم خواهد شد و به همین خاطر پیاده سازی آن از مهم‌ترین اهداف وزارت ارتباطات است.

    معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه در توسعه دولت الکترونیک در بخش‌هایی شاهد رشد بوده‌ایم اظهار داشت: با توجه به اینکه رشد و توسعه دولت الکترونیک فارغ از هرگونه منفعت طلبی مورد نظر است؛ در نهاد‌هایی همچون شهرداری‌ها، ثبت احوال و بانک‌ها، شاهد رشد در ارائه خدمات الکترونیکی بوده‌ایم.

    جهانگرد با اشاره به اینکه در تعاملات با سازمان‌ها برای ارائه خدمات الکترونیکی چالش‌هایی وجود دارد تاکید کرد: در بحث استانداردسازی و رعایت مقررات یکپارچه با مشکلاتی مواجه هستیم که برای تعامل بین دستگاهی نیازمند کوتاه آمدن و حداقل خواهی هستیم تا این مشارکت منجر به رشد در این زمینه شود.

    معاون وزیر ارتباطات افزود: یکپارچگی امضای الکترونیک مورد تاکید است و برای این امر باید استانداردهای اداری را با قاطعیت اجرایی کنیم.

    وی با تاکید بر اینکه برون سپاری در سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی ضروری است بیان داشت: لازم است دستگاه‌ها از جریان امورات جاری آزاد شوند تا کار فکری در دستگاه‌ها رونق یابد و اسباب توسعه، رشد و نوآوری فراهم شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی