عصر بازار

بازگشایی شعب بانک های ایرانی در هند

عصر اعتبار- بانک‌های ایرانی پاسارگاد، پارسیان شعبه‌هایی را در ایالت‌های ممبی و دلهی هند بازگشایی خواهند کرد و بانک سامان فعالیت بانکی مستقلی در هند انجام خواهد داد.

بازگشایی شعب بانک های ایرانی در هند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از صنعت بیمه، اکونومیک تایمز اعلام کرد بانک‌های پاسارگاد، پارسیان و سامان در هند شعبه می‌زنند.

    به گزارش  اکونومیک تایمز، ایران و هند برای افزایش مبادلات بانکی و تجاری و سرمایه‌گذاری و نیز تسهیل در پرداختی‌ها به دنبال توسعه‌ فعالیت‌های بانکی دو کشور هستند.

    بانک‌های ایرانی پاسارگاد، پارسیان شعبه‌هایی را در ایالت‌های ممبی و دلهی هند بازگشایی خواهند کرد و بانک سامان فعالیت بانکی مستقلی در هند انجام خواهد داد.

    همچنین بانک هندی هم شعبه‌ای در ایران خواهد داشت این تصمیم اخیرا در نشست کمیته مشترک دو کشور تصمیم‌گیری شد.

    علاوه بر این در این کمیته درباره فعالیت‌های بیمه‌ای، توریسم، انرژی و زیرساخت، بنادر، راه‌آهن موضوعات مشاوره‌ای و تجاری مذاکره شده است.

    علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد ایران رئیس این هیأت ایرانی بود. منابع رسمی اعلام کردند که همکاری بانکی و بیمه‌ای بین دو کشور حیاتی خواهد بود.

    ایران از سال 2013 به دنبال بازگشایی شعبه‌های خود در هند بود اما با مشکلات مقررات مالی بانک‌های هندی مواجه شده بود.

    توسعه فعالیت‌های بانکی سرمایه‌گذاری‌های دو کشور را افزایش خواهد داد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی