عصر بازار

قیمت خانه در منطقه ۱۵ تهران

عصر اعتبار- منطقه ۱۵ از شمال به پادگان قصر فیروزه، ۴۵ متری آهنگ، خیابان خاوران و شوش شرقی و از غرب به خیابان فدائیان اسلام و از جنوب به خیابان دولت آباد، کوه بی‌بی‌شهربانو و کارخانه سیمان و از شرق به کوه‌های شرقی تهران و اراضی افسریه منتهی می‌شود.

قیمت خانه در منطقه ۱۵ تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از دنیای اقتصاد، رشد محدوده منطقه 15 شهرداری تهران طی چند دهه اخیر پیوسته جریان داشته است و در سال‌های اخیر اکثر زمین‌های خالی سطح منطقه با واحدهای مسکونی اشغال شده است.

    منطقه 15 از شمال به پادگان قصر فیروزه، 45 متری آهنگ، خیابان خاوران و شوش شرقی و از غرب به خیابان فدائیان اسلام و از جنوب به خیابان دولت آباد، کوه بی‌بی‌شهربانو و کارخانه سیمان و از شرق به کوه‌های شرقی تهران و اراضی افسریه منتهی می‌شود.

    بخشی از محدوده منطقه نیز در حریم شهر واقع است. به گفته یکی از مشاوران املاک این منطقه ساخت آپارتمان‌های کوچک متراژ و پایین بودن قیمت مسکن نسبت به سایر مناطق تهران از دلایل جذابیت این منطقه برای خریداران است.

    این مشاور املاک قدیمی منطقه اما چندان از بازار مسکن رضایت ندارد و معتقد است آن طور که گفته می‌شود تعداد قراردادهایی که در این منطقه بسته می‌شود، بالا نیست. او ادامه داد: قیمت مسکن در این منطقه از متری 2 میلیون تومان آغاز می‌شود.

    نرخ آپارتمان نوساز در این محدود حدود متری 3 میلیون تومان است. بررسی فایل‌های فروش رفته در این منطقه هم نشان می‌دهد آپارتمان‌های فروش رفته در این منطقه از متری یک میلیون و 700 هزار تومان آغاز می‌شود و تا متری حدود 4 میلیون تومان ادامه دارد که این نرخ بیشتر مربوط به خانه‌های کلنگی با قدمت بالای 30 سال است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی