عصر بازار

پرداخت سود سهامداران شرکت صنایع آذر آب در شعب بانک صادرات ایران

عصر اعتبار- ​سود سهامداران شرکت صنایع آذر آب مربوط به سال مالی منتهی به پایان سال ١٣٩٣ از طریق شعب بانک صادرات ایران پرداخت می گردد.

پرداخت سود سهامداران شرکت صنایع آذر آب در شعب بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، براساس قرارداد منعقده بین این بانک و شرکت صنایع آذر آب سود سهام مالی منتهی به پایان سال ٩٣ از طریق کلیه شعب بانک صادرات ایران از سه شنبه پانزدهم دی ماه سالجاری قابل پرداخت است. در این رابطه سهامداران حقیقی شرکت یادشده می‌توانند با ارائه مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه، برگه سهام مربوطه به شعب این بانک مراجعه و سود سهام خود را دریافت نمایند و یا به سایر حسابهای خود انتقال دهند.
    شایان ذکر است پرداخت سود طرح مذکور صرفاً توسط بانک صادرات ایران انجام پذیرفته و سهامداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات احتمالی با شماره تلفن: ٨٨٧٨٤۰٥٦-۰٤٥شرکت صنایع آذر آب تماس بگیرند.
    گفتنی است بانک صادرات ایران با ٢٦۰۰ شعبه در سراسر کشور، ٣٩١هزار و١٥۰ دستگاه پایانه فروش متصل به حسابهای این بانک، ٤٦١هزار مشتری اینترنتی و ارایه خدمات متنوع و به روز بانکی، به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ارتقاء خدمات بانکداری الکترونیکی و نهادینه شدن فرهنگ بانکداری نوین در جامعه دارد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی