عصر بازار

بانک صادرات ایران از طرح کلیک رونمایی کرد

عصر اعتبار- ​بانک صادرات ایران با هدف ترویج فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیکی، طی مراسمی با حضور اسماعیل لـله گانی مدیر عامل و جمعی از مدیران عالی این بانک از طرح کلیک رونمایی کرد.

بانک صادرات ایران از طرح کلیک رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک در راستای ارج نهادن به نقش و جایگاه مشتریان، افزایش رضایتمندی آنان و ترویج خدمات بانکداری الکترونیکی، طرح کلیک، باشگاه مشتریان را آغاز کرد.
    براساس این طرح کلیه مشتریان حقیقی که دارای حداقل یک حساب در این بانک هستند و یا نسبت به افتتاح حساب اقدام می‌نمایند، با استفاده از درگاه‌های الکترونیکی و انجام تراکنش‌های غیرحضوری می توانند اقدام به کسب امتیاز نمایند. این گزارش می افزاید امتیاز هر فعالیت در طرح کلیک براساس جدول جامع امتیازی بخش بانکداری الکترونیکی مندرج در وب سایت باشگاه مشتریان به نشانیclub.bsi.ir محاسبه گردیده و مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت یادشده ضمن ثبت نام در باشگاه مشتریان امتیاز قابل کسب از هر فعالیت در طرح کلیک را مشاهده نمایند و از جوایز این طرح شامل دو دستگاه خودروی هیوندای IX٣٥، ١۰۰ عدد کمک هزینه خرید لپ تاپ، ٢۰۰ عدد کمک هزینه خرید گوشی هوشمند، ٢۰۰ عدد کمک هزینه خرید تبلت و ٢۰۰ عدد کمک هزینه خرید ساعت مچی هوشمند برخوردار شوند.
    شایان ذکر است قرعه کشی این طرح که از ٨ دی ماه سال جاری شروع و تا ٨ تیر ماه سال آتی ادامه دارد همزمان با عید سعید فطر مورخ ١٦تیر ماه سال آتی انجام می شود.
    گفتنی است مشتریان حقیقی این بانک از طریق استفاده از درگاه‌های خودپرداز، اینترنت بانک، همبانک، همراه بانک، تلفن بانک، پایانه‌های فروش متصل به حساب‌های این بانک و درگاه خرید اینترنتی می توانند اقدام به کسب امتیازات نمایند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی