عصر بازار

در مراسم گشایش دفتر مرکزی کارگزاری بانک دی

تولید ابزارهای جدید بانکی با بهره‌گیری از نخبگان

عصر اعتبار- دفتر مرکزی و اتاق معاملات کارگزاری بانک دی با حضور مدیرعامل بانک دی گشایش یافت.

تولید ابزارهای جدید بانکی با بهره‌گیری از نخبگان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر احمد شفیع‌زاده ـ مدیرعامل بانک دی ـ در این مراسم با ابراز خشنودی از گسترش فعالیت کارگزاری بانک دی و تاثیر آن در بورس گفت: معتقدم یکی از دلایل موفقیت بازار سرمایه طی یک دهه گذشته و تبدیل شدن آن به یکی از بازارهای اصلی کشور رویکرد نخبه‌گرایی مدیران آن بوده است.

    وی افزود: نخبه‌گرایی در این بازار باعث افزایش تولید ابزارهای جدید مالی و توسعه ظرفیت‌های مغفولی بود که اقتصاد کشور به آنها نیاز داشت. امروز بنیانی که گذاشته به خوبی در حال توسعه است و روند رو به رشد آن حتی به کمک بازار پول نیز آمده است.

    شفیع‌زاده با بیان اینکه طی یک دهه گذشته ما هم در نظام بانکی تلاش کردیم که جذب نخبگان را در اولویت کاری خود قرار دهیم، تصریح کرد: حضور نخبگان در سیستم‌های اقتصادی به ویژه نظام بانکی به تولید ابزارهای جدید کمک خواهد کرد. در همین راستا تلاش کردیم در حمایت از بنگاه‌های اقتصادی اقدامات موثر انجام دهیم.

    مدیرعامل بانک دی با اشاره به اینکه در برخی کشورها از ابزارهای نوین پولی به خوبی استفاده می‌کنند، ابراز امیدواری کرد که بانک دی نیز با پشتوانه جوانان نخبه خود نقش موثرتری در اقتصاد کشور ایفا کند.

    وی با اشاره به توسعه فعالیت کارگزاری بانک دی طی سال‌های اخیر، تاکید کرد: کارگزاری بانک دی نسبت به سال‌های قبل روند رو به رشد مناسبی داشته و با بهره‌گیری از جوانان خلاق می‌تواند با نوآوری از فعالان اقتصادی کشور حمایت کند.

    روز گذشته در مراسمی با حضور دکتر شفیع‌زاده مدیرعامل بانک دی، دکتر حسین عبده‌تبریزی عضو شورایعالی بورس و مشاور وزیر راه و شهرسازی و حسینی مقدم معاون ناشران شرکت بورس اوراق بهادار تهران، دکتر مورج عضو هیات مدیره و برخی از معاونان و مدیران بانک دی، بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه دی، معاونان سازمان و شرکت بورس و فعالان بازار سرمایه و فلاح مدیرعامل و مدیران کارگزاری، دفتر مرکزی کارگزاری بانک دی و اتاق معاملات آن گشایش یافت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی