عصر بازار

افتتاح ساختمان جدید شعبه سنندج بیمه‌کوثر

عصر اعتبار- ساختمان جدید شعبه سنندج بیمه‌کوثر در راستای تحقق امر مشتری‌مداری، رفاه حال بیمه‌شدگان و توسعه و گسترش ارائه خدمات بیمه‌ای افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید شعبه سنندج بیمه‌کوثر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این مراسم باحضور فرمانده لشکر22 بیت‌المقدس، فرمانده سپاه استان کردستان، فرمانده سپاه ناحیه سنندج، فرماندار شهرستان سنندج، مدیرکل ساتا استان، مدیران استانی شرکت‌های بیمه، مدیران کارخانجات صنعتی استان و جمعی از مقامات استانی برگزار شد.

    فرمانده سپاه استان کردستان در این مراسم ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت شهادت شیخ‌نمر توسط رژیم آل‌سعود، اظهارداشت: از نامگذاری این شرکت به نام فاطمه‌زهرا(س) خشنود هستیم.

    سردار رجبی بیان‌کرد: شایسته است، ارائه خدمات مطلوب‌تر بیمه‌ای و همچنین پرداخت خسارت مناسب به نیروهای‌مسلح توسط بیمه‌کوثر صورت گیرد.

    فرماندار سنندج نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنان بیمه‌کوثر در جهت ارائه خدمات بیمه‌ای به آحاد مردم استان و علی‌الخصوص نیروهای‌مسلح، بیان‌کرد: شایسته است، تمامی شرکت‌های بیمه‌ای در جهت بهبود وضعیت مردم و گسترش فرهنگ بیمه‌ای همکاری و همفکری مؤثر را داشته باشند.

    مدیرعامل بیمه‌کوثر همچنین در این مراسم با بیان اینکه سه قطب اصلی اقتصاد در دنیا بر پایه بیمه، بانک و بورس است، خاطرنشان‌کرد: ضریب نفوذ بیمه در اقتصاد دنیا به‌طور میانگین هفت تا هشت درصد است که این ضریب در کشورهای پیشرفته دنیا از جمله ژاپن، کره جنوبی و بعضی کشورهای اروپایی به 12 تا 13 درصد نیز رسیده است، ولی متاسفانه این ضریب در کشور ما حدود 1/9درصد است که این نقطه ضعف بیمه در کشور ما است.

    عبدالرسول عطایی افزود: با‌توجه‌به رده‌بندی جهانی ضریب نفوذ بیمه در اقتصاد، کشور ایران در جایگاه 45 دنیا است که این امر یکی از نقاط ضعف صنعت بیمه در کشور است.

    وی با اشاره به اینکه شرکت بیمه‌کوثر در سال 1389 تاسیس شد و از بین 22 شرکت بیمه‌ای مقام بیست‌ودوم را کسب کرد، تصریح‌کرد: در سال‌های 90، 91 و سال‌های 92و93 که به‌ترتیب تعداد شرکت‌های بیمه به 24، 26 و 28 شرکت بیمه‌ای رسید، شرکت بیمه‌کوثر توانست در میان شرکت‌های بیمه‌ای جایگاه‌های شانزدهم، یازدهم، هشتم و پنجم را کسب کند.

    مدیرعامل بیمه‌کوثر با اشاره به اینکه کلمه بیمه از بیم و ترس آمده است، تأکیدکرد: شایسته است کلمه بیمه در اذهان عمومی تبیین‌کننده آرامش باشد تا مردم در موقع آرامش به فکر بیمه باشند.

    عبدالرسول عطایی با بیان اینکه کوثر از ابتدا با شعار بیمه زندگی وارد عرصه بیمه و بیمه‌گری شده است، گفت: ورود به عرصه‌های جدید بیمه ازجمله اهداف شرکت بیمه‌کوثر است.

    گفتنی است؛ این شعبه در میدان آزادی، خیابان حسن‌اباد، نبش کوچه نسترن، پلاک279واقع شده است و بیمه‌شدگان برای کسب اطلاعات بیمه‌ای و نیز نحوه صدور و دریافت خسارت خود می‌توانند با شماره‌ تلفن‌های 33231708 و 33285448   تماس حاصل نمایند.   

    همچنین در پایان جلسه از نمایندگان برتر تقدیر به عمل آمد و به‌رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی به آن‌ها اهداء شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی