عصر بازار

مشاغلی که تا ۷ میلیون تومان درآمد ماهانه دارند

پردرآمدترین مشاغل آگهی‌شده

عصر اعتبار- بازاریابی، مشاور املاک و رانندگی از پر درآمدترین مشاغل آگهی شده امروز هستند، که با توجه به این آگهی‌ها بیش از سه میلیون تومان درآمد برخی از شغل‌های آگهی شده آنها در نظر گرفته شده است.

پردرآمدترین مشاغل آگهی‌شده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر  اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، یک گروه تخصصی املاک درآمد بالای هفت میلیون تومان را آگهی کرده است. این در حالی است که فعالان در این املاک از مزایای بیمه نیز برخوردار هستند و آموزش به مبتدیان در این املاک رایگان انجام می‌شود.

    در آگهی دیگری برای کارمند فروش از خانم‌ها و آقایان با مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالا دعوت به همکاری شده است. در این آگهی درآمد بیش از چهار میلیون تومان وعده داده شده اما به بیمه و دیگر مزایا اشاره‌ای نشده است.

    در یک آگهی برای فروشنده خانم و آقا در فروشگاه لباس هم در آمد بالای سه میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این در حالی است که داشتن پشتکار و اعتماد به نفس از شرایط استخدام این فروشگاه است.

    در یکی دیگر از آگهی‌ها به استخدام 250 نفر کارگر ساده و ماهر آقا با جای خواب، جهت رستوران، سفره خانه و پیک اشاره شده است. حقوق در نظر گرفته شده برای متقاضیان 800 هزار تومان تا سه میلیون تومان ذکر شده است.

    یک دفتر مشاور املاک دیگر، به مشاوران خود حقوق پنج میلیون تا 10 ملیون تومان را وعده داده است و شرایط استخدامی دیگری از قبیل کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی ندارد، این در حالی است که از مزایای بیمه نیز برخوردار نیستند.

    یک شرکت پخش دستمال کاغذی برای راننده وانت با ماشین حقوق یک میلیون 500 هزار تا سه میلیون تومان را در نظر گرفته است. این در حالی است که هیچ اشاره‌ای به بیمه و دیگر مزایای استخدام نکرده است.

    به نظر می‌رسد راننده آژانس‌ها نیز از درآمد بالایی برخوردار باشند، در آگهی در آمد بالای چهار میلیون تومان وعده داده شده است، این در حالی است که این آژانس برای 100 نفر راننده طرح‌دار و بدون طرح، با کمیسیون 10 درصد آگهی استخدام داده است.

    همچنین یک شرکت طراحی دکوراسیون برای بازاریاب‌های فعال و حرفه‌ای درآمد حداقل پنج میلیون ماهانه را در نظر گرفته است، اما مانند برخی آگهی‌های استخدام فروشندگی و بازاریابی به بیمه و حقوق ثابت اشاره نکرده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی