عصر بازار

بانک صادرات ایران تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی امضا کرد

عصر اعتبار- بانک صادرات ایران در جهت تعامل و همکاری بیشتر با دانشگاهها و مراکز علمی با دانشگاه جامع علمی کاربردی تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

بانک صادرات ایران تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی امضا کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، طی مراسمی که با حضور اسماعیل لـله گانی مدیر عامل این بانک و محمد اخباری رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی برگزار شد تفاهم نامه همکاری بین بانک متبوع و دانشگاه یاد شده به امضا رسید.
    لل‍ه‌گانی طی سخنانی گفت: بانک صادرات ایران با داشتن شبکه گسترده در سطح کشورخدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و با چابکی در این عرصه گام برمی‌دارد. به‌علاوه خدمات نوین بانکی و بانکداری الکترونیکی این بانک از پیشرفته‌ترین و مطمئن‌ترین خدمات در سراسر کشوراست.
    وی با اشاره به ویژگی‌های بارز بانک صادرات ایران از جمله بیشترین تعداد مشتریان، حجم زیاد تراکنش های بانکی و فعال‌ترین درگاه اینترنتی، خاطر نشان کرد: آمادگی داریم در زمینه‌های مختلف با دانشگاه علمی کاربردی همکاری داشته باشیم و خدمات مورد نیاز و مناسب را به کارکنان و دانشجویان آن ارائه دهیم.
    مدیر عامل بانک صادرات ایران درباره انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: انعقاد تفاهم‌نامه بین این بانک و دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌تواند زمینه‌ساز فعالیت‌های جدیدی در عرصه بانکداری باشد، زیرا می‌توانیم از ظرفیت‌های دانشگاهی برای ایجاد بسترهای جدید خدمات به مشتریان استفاده کنیم و این خدمات را گسترش دهیم.
    وی درخصوص اهمیت آموزش بانکداری در جامعه افزود: آموزش اصول حرفه ای بانکداری و بانکداری نوین یک ضرورت انکار ناپذیر است که بانک صادرات ایران آماده همکاری و تعامل با دانشگاههاست که تفاهم نامه اخیر نیز در جهت تقویت همکاری ها و استفاده از ظرفیت های متقابل به امضا رسیده است.
    دراین مراسم، اخباری رییس دانشگاه علمی کاربردی، نیز در سخنانی گفت: دانشگاه علمی کاربردی با دارا بودن ١١۰۰ مرکز دانشگاهی، بزرگترین دانشگاه در نظام مهارتی است.
    وی افزود:‌ تلاش ما این است که مشاغل غیردولتی را ترویج دهیم. همچنین مهارت اصلی این دانشگاه باید کارآفرینی و مهارت‌افزایی باشد. ضروری است اصناف کشور دوره‌های تخصصی داشته باشند. همچنین در تلاش هستیم نیاز روز بازار کار را به رشته‌ها و دوره‌های تخصصی تبدیل کنیم و آن‌ها را به جامعه بیاوریم .
    اخباری با اشاره به قابلیت و توانمندی های شبکه بانکی اظهار داشت: با توجه به گسترش بانکداری و ورود ابزارهای نوین به این عرصه آموزش بانکداری به عنوان یک حرفه مهم و تاثیر گذار از اهمیت ویژه ای بر خوردار است که این امر نیازمند تعامل بانک های کشور به عنوان نهادهای اقتصادی تاثیر گذار و فعال با دانشگاهها و مراکز علمی است که بانک صادرات ایران با توجه به توانمندی های که دارد از ظرفیت مطلوب و مناسبی برای همکاری با دانشگاهها برخوردار است که تفاهم نامه امضا شده نیز به همین منظور به امضا رسیده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی