عصر بازار

بانک رفاه کارگران و مرکز آموزشی شهید رجایی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

عصر اعتبار- بانک رفاه در راستای ارائه خدمات روزآمد به جامعه هدف خود،‌ تفاهم نامه همکاری با مرکز آموزشی،‌ تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهیدرجایی امضا کرد.

بانک رفاه کارگران و مرکز آموزشی شهید رجایی تفاهم نامه همکاری امضا کردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این تفاهم نامه که از یک سو به امضای دکتر علی صدقی مدیرعامل بانک و از سوی دیگر به امضای دکتر فریدون نوحی رئیس مرکز آمورشی، تحقیقاتی و درمانی قلب و عروق شهید رجایی رسید، متعاقب امضای تفاهم نامه چهارجانبه فی مابین وزارت خانه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه مبنی بر تعیین بانک رفاه به عنوان بانک عامل در پرداخت خدمات خریداری شده سازمان تامین اجتماعی به بیمارستان های دولتی صورت گرفته است.
    علی صدقی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در مراسم امضای این تفاهم نامه بر ارائه خدمات روزآمد، امن و سریع به جامعه هدف تاکید کرد و اظهار داشت: استراتژی کلان بانک رفاه تبدیل شدن به یک بانک سلامت محور و بانکی ویژه جامعه پزشکان است. بنابراین در این حوزه نهایت اهتمام بانک ارائه خدمات مطلوب و رقابتی است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی