عصر بازار

مدیرعامل بانک قوامین:

پیاده سازی نظام پولی ومالی اسلامی هدف نهایی بانک قوامین

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک قوامین گفت: هدف نهایی بانک قوامین طراحی و پیاده سازی نظام پولی و مالی مبتنی برتفکر اسلامی است و در این خصوص تاکنون گام های مثبتی در بانک برداشته شده است .

پیاده سازی نظام پولی ومالی اسلامی هدف نهایی بانک قوامین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر غلامحسن تقی نتاج درجمع مدیران ومسئولان شعب بانک در استان سمنان با بیان مطلب فوق افزود: انسانها براساس دو دیدگاه( تفکر سرمایه داری وتفکر اسلامی) برای خلق ثروت تلاش می کنند . درحالی که تفکر سرمایه داری هدفش از خلق ثروت بهره مندی شخصی است و تفکر اسلامی در دیدگاه مقابل آن خلق ثروت برای افزایش توان انفاق را مطرح می کند و ما نیز در بانک قوامین با سرلوحه قرار دادن این تفکر هدف نهایی خود را طراحی وپیاده سازی نظام پولی ومالی اسلامی قرار داده ایم. وی با اشاره به تلاش برای پیاده سازی سند اقتصاد مقاومتی در بانک قوامین گفت: یکی از دغدغه های اصلی بانک برنامه ریزی برای پیاده سازی سند اقتصاد مقاومتی به طور کامل است و دراین راستا از همه داشته هایمان استفاده خواهیم کرد. مدیرعامل بانک قوامین خطاب به مدیران وکارکنان شعب بانک در استان سمنان اضافه کرد: دست یابی به این اهداف با تلاش مضاعف و مستمر تمامی همکاران امکان پذیر است . دکتر نتاج گفت: برای تداوم حیات بانک قوامین و ایجاد تعادل در منافع همه ذی نفعان باید تلاش کنیم و با توجه به ظرفیت های بالقوه عظیمی که بانک داراست به آینده روشن دست یابیم. وی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که نظام پولی ومالی کشور و به ویژه بانک ها با آن روبرو هستند ،افزود: مطالبات غیرجاری(معوقات)، تصور غلط سیاستگذاران و عملیاتی نشدن کامل بانکداری الکترونیک برای درآمد زایی بانک ها وموسسات مالی وپولی که سبب شده هزینه بانک ها بیش از درآمد آنها باشد از مشکلاتی است که امروزه نظام پولی و مالی کشور با آن دست وپنجه نرم می کند. مدیرعامل بانک قوامین با بیان مشکلات به وجود آمده توسط مطالبات غیرجاری (معوقات ) در نقدینگی بانک ها خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این مشکلات در بانک ها کنترل های سه گانه اهلیت مشتری(اعتبارسنجی)، ارائه طرح توجیهی ودریافت تضمین با اعتبار از مشتری لازم الاجراست. دکتر نتاج در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و قدردانی از همه ی کارکنان بانک در سراسر کشور از آنان خواست در راستای تکریم ارباب رجوع و تحقق برنامه های تعریف شده بانک تلاش نمایند. خاطرنشان می گردد ؛ مدیرعامل بانک قوامین در سفر به استان سمنان ضمن بازدید از شعب با فرمانده انتظامی استان نیز دیدار وگفت وگو کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی