عصر بازار

با تلاش نیروی انتظامی؛

اختلاس میلیارد ریالی با سند صوری در چابهار کشف شد

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی چابهار گفت: باند شش نفره ای که با سند سازی صوری و ایجاد حساب های متعدد شخصی در این شهرستان یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون و ۱۴۰ هزار ریال اختلاس کرده بودند دستگیر شدند.

اختلاس میلیارد ریالی با سند صوری در چابهار کشف شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا کاظمی در این باره اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه تعدادی از افراد سودجو و فرصت طلب در یکی از ادارات دولتی چابهار با سند سازی و ایجاد حساب های متعدد شخصی مبلغ قابل توجهی را اختلاس کرده اند بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و داشتن اطلاعات لازم از بررسی های میدانی و پایش اسناد و مدارک مالی به دست آمده دریافتند این باند شش نفره با سند سازی صوری و ایجاد حساب های متعدد شخصی به طور مستقیم مبلغ یک میلیارد و 980 میلیون و 140 هزار ریال را اختلاس کرده بودند.

    فرمانده انتظامی چابهار بیان کرد: با هماهنگی مراجع قضایی هر شش عضو این باند دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی