عصر بازار

مدیر عامل بیمه «ما» در بازدید از شعبه کرج

در ذهن، قلب و روح مشتری نفوذ کنید

عصر اعتبار- مجید صفدری مدیرعامل بیمه«ما» به همراه معاون فنی، معاون شبکه فروش و توسعه بازار و تعدای از مدیران ارشد و مشاوران خود از شعبه کرج بازدید کرد.

در ذهن، قلب و روح مشتری نفوذ کنید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در راستای تعامل موثر با شعب و شبکه فروش هر استان مدیرعامل و مدیران ارشد از شعبه کرج بازدید کردند و از نزدیک در جریان مسائل این شعبه قرار گرفتند.

    مدیرعامل بیمه «ما» ضمن اشاره به اینکه استان البرز به دلیل داشتن ترکیب جمعیت خوب و شهرک های صنعتی از موقعیت مناسبی در صنعت بیمه برخوردار است گفت: نقش شبکه فروش برای بیمه‌گران بسیار مهم است و به همین خاطر برنامه‌های مستمری جهت تعامل و ارتباط نزدیک با شبکه فروش و شعب هر استان داریم . در بیمه «ما» به شبکه فروش اعتقاد و ایمان داریم و لذا تمام تلاش ما بر این است که زیرساخت ها و شرایط، برای فعالیت همه جانبه نمایندگان فراهم باشد.

    وی در ادامه اضافه کرد : محور اصلی بیمه «ما» بر رعایت حقوق مشتری است و بر اساس تلاش‌های همکاران و شبکه فروش در همین راستا توانستیم تندیس رضایتمندی مشتری مداری را توسط دکتر مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری  دریافت کنیم. در دنیای امروز مشتری حق انتخاب و قدرت چانه زنی فراوان دارد. لذا برنامه آموزشی  نمایندگان را با توجه به مبحث‌های بازاریابی و فروش، فنون مذاکره، مشتری مداری، روش‌های نوین سخنوری و ... گذاشته ایم.

    صفدری در پایان ضمن تاکید برآنکه بازاریابی در جهان امروز سمت و سوی  انسان محوری دارد گفت: شغل خدمات رسانی نوعی عبادت است و برای آنکه موفق شوید باید بتوانید در ذهن، قلب و روح مشتری نفوذ کنید. بازاریابی به معنی شکار فرصت‌ها است و داشتن هوش هیجانی درست در موفقیت شما نقش کلیدی دارد.

    گفتنی است در پایان این بازدید نمایندگان و پرسنل به بیان مشکلات و دیدگاه های خود پرداختند. تبلیغات  موثر و مطابق با فرهنگ هر استان ، کلاس آموزشی متناسب با نیازهای نمایندگان، اصلاح فرآیند کارمزدها، سرعت و دقت در زمان صدور و خسارت و کاهش هزینه های روانی، زمانی و انرژی از جمله مسائل مطرح شده بود و مقرر شد که توسط مدیران مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی