عصر بازار

از برگزیدگان جشنواره فیلم های ۱۸۰ ثانیه ای بانک پاسارگاد تجلیل خواهد شد

عصر اعتبار- آخرین جلسه هیأت داوران و هیأت ‌اجرایی نخستین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد، برگزار شد و تصمیم‌گیری نهایی جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم اختتامیه این جشنواره، در تاریخ ۲۶ دی ماه و در محل سالن همایش‌های برج میلاد تهران، صورت گرفت.

از برگزیدگان جشنواره فیلم های ۱۸۰ ثانیه ای بانک پاسارگاد تجلیل خواهد شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌ عمومی بانک، با اعلام این خبر گفت: نخستین جشنواره فیلم کوتاه بانک‌پاسارگاد از خرداد سال جاری، طی فراخوانی، فعالیت خود را در 3 محور اصلی "محیط‌‌ زیست و منابع طبیعی"، "تکریم خانواده و حقوق اجتماعی"، " معرفی یکی از ویژگی‌های بانک پاسارگاد" و یک بخش جنبی با عنوان "ارسال ایده‌ها" آغاز کرد. وی ادامه داد: در پی استقبال کم‌‌نظیر علاقمندان و هنردوستان، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان شهریور 1394 تمدید شد و بیش از 5 هزار نفر در این جشنواره ثبت‌نام کردند که در نهایت 1894 فیلم و 500 ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. در ارزیابی این آثار که توسط فیلمسازان و هنرشناسان بنام کشور همچون کمال تبریزی، روح‌اله حجازی، دکتر حسن بلخاری و دکتر محمود دهقان صورت گرفت، 300 اثر و52 ایده انتخاب شد و از میان آثار منتخب در هر بخش، تعداد 10 اثر برگزیده شد. رفیعی تصریح کرد: نظر به استقبال کم‌نظیر علاقمندان، طبق موافقت مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، مقرر شد به کلیه شرکت‌کنندگان در جشنواره سهام بانک‌پاسارگاد اعطاء شود. همچنین نفرات برگزیده در هر بخش در صورت ادامه تحصیل، بدون هیچگونه تعهدی، مانند برگزیدگان بورسیه بانک‌پاسارگاد در 8 دوره کنکور سراسری، بورسیه خواهند شد. وی افزود: به نفرات اول تا چهارم در هر بخش به ترتیب، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 60 میلیون ریال، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 40 میلیون ریال، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 30 میلیون ریال و تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال اهدا خواهد شد. همچنین در بخش جنبی جشنواره  به 4 ایده برتر در هر بخش، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 10 میلیون ریال اهدا خواهد شد.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و به منظور ایجاد انگیزه در بین هنرمندان جوان، اقدام به برگزاری جشنواره دوسالانه فیلم‌های 180 ثانیه‌ای کرده ‌است که اختتامیه نخستین دوره آن در پیش است. امید داریم با عنایت پروردگار، این جشنواره در دوره‌های آتی نیز با قوت و کیفیت بسیار عالی ادامه یافته و به عنوان جشنواره‌ای مطرح که بهترین محل برای شناسایی جوانان مستعد و علاقمند است، در بین اهالی هنر مطرح شود.
    گفتنی است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 31 و 82893030-021 تماس حاصل فرمایند و یا به سایت www.pasargadfilmfest.ir مراجعه کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی