عصر بازار

بانک قرض الحسنه مهر ایران در پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک

عصر اعتبار- بانک قرض الحسنه مهر ایران در پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس کل بانک مرکزی، رییس پژوهشکده پولی و بانکی، مدیران عامل بانک ها و شرکت های حوزه فناوری اطلاعات در محل مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد، شرکت نمود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت  با موضوع " گسترش ارتباطات بین‌المللی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها" به مدت 2 روز متوالی به طول انجامید و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران امور و روسای ادارات مرکزی بانک به همراه جمعی از کارکنان مستعد و پژوهشگر بانک در این همایش دو روزه حضور به هم رساندند.

    برگزاری 9 پنل تخصصی، ده سخنرانی کلیدی، 15 کارگاه تخصصی و انتخاب 273 مقاله برتر از اقدامات انجام شده در این دوره از همایش بود که بانک قرض الحسنه مهر ایران تعداد 3 مقاله از پژوهش های ارائه شده را به خود اختصاص داد.

    توضیح الزامات سیاستی و نهادی، استانداردها و چارچوب‌های حقوقی و قانونی نظام های پرداخت، فرصت‌های سرمایه پذیری و انتقال فناوری صنعت بانکداری،  نقش زیر ساخت‌های هوشمند در توسعه بانکداری دیجیتال و مدیریت بهینه نقدینگی با استفاده از ابزارهای نوین از محورهای این همایش بود.

    بررسی کلان روندهای بین‌المللی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، ایجاد فضای مناسب برای سیاستگذاران، بانکداران و خبرگان حوزه  فناوری اطلاعات جهت تبادل نظر در مورد چشم‌انداز صنعت بانکداری، معرفی نقشه راه نظام‌های پرداخت ملی، بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین تحولات صنعت بانکداری الکترونیک، بررسی قوانین و مقررات موجود و ارائه دستاوردهای ملی و بین‌المللی صنعت بانکداری و فناوری اطلاعات از جمله اهداف بر گزاری پنجمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت  به شمار می آید.

    شایان ذکر است، سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در حاشیه این همایش از نمایشگاه فن آوری های بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت بازدید کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو