عصر بازار

لیونل مسی برای پنجمین بار توپ طلا را به دست آورد

عصر اعتبار- لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین و ستاره تیم بارسلونا توپ طلای ۲۰۱۵ را به دست آورد. مسی پیش از این در سال های ۲۰۰۹ ،۲۰۱۰،۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ این مقام را به دست آورده بود. او با ۵ توپ طلا به تنهایی پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ است.

لیونل مسی برای پنجمین بار توپ طلا را به دست آورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از صدای اقتصاد، لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین و ستاره تیم بارسلونا توپ طلای 2015 را به دست آورد. مسی پیش از این در سال های 2009 ،2010،2011 و 2012 این مقام را به دست آورده بود. او با 5 توپ طلا به تنهایی پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ است.

    مسی در حالی این عنوان را کسب کرد که همسر و فرزندش در بین تماشاگران حاضر بودند. خورخه مسی پدر لیونل مسی نیز در بین حاضران بود و نکته جالب واکنش‌های پسر اول لیونل مسی یعنی تیاگو به سخنرانی وی بود.

    همچنین از برندگانی که امشب عناوین مختلف برترین‌های فوتبال جهان را به خود اختصاص دادند دعوت شد تا به روی سن بیایند که در کنار هم عکس یادگاری بگیرند.

    لیونل مسی 72 درصد از آرا را که مربوط به مربیان،‌ کاپیتان‌ها و کارشناسان فوتبال جهان به خود اختصاص داد تا قاطعانه به عنوان برترین فوتبالیست سال انتخاب شود. این در حالی است که رقیب او کریس رونالدو 24 درصد و 4 درصد نیز به نیمار رسید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی