عصر بازار

بیمه دی حامی اصلی فدراسیون بدمینتون شد

عصر اعتبار- مدیر عامل شرکت بیمه دی طی دیدار با رئیس فدراسیون بدمینتون در محل فدراسیون به عنوان حمایت کننده اصلی این فدراسیون در سال ۱۳۹۵ به توافق رسیدند.

بیمه دی حامی اصلی فدراسیون بدمینتون شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در جلسه دوشنبه 21 دی ماه که در محل فدراسیون بدمینتون برگزار شد ، طرفین به توافق رسیدند که در طی سال 1395 بیمه دی به عنوان اسپانسر اصلی این فدراسیون در تمامی رقابت های داخلی و خارجی فعالیت داشته و بنرهای تبلیغاتی این شرکت به عنوان حامی اصلی این فدراسیون در محل برگزاری مسابقات نصب گردد.
    مدیر عامل بیمه دی گفت: این شرکت با توجه به نمایندگی هایی که در کل کشور دارد در بحث توسعه همگانی و قهرمانی ورزش بدمینتون دارای توانایی های ترویج این رشته ورزشی می باشد.
    مهندس بختیاری در ادامه افزود: این شرکت تلاش خواهد کرد با همکاری متقابل دورنمایی مثبت در این رشته پرنشاط را فراهم نماید.
    وی خاطر نشان ساخت که سهامداران این شرکت از خانواده و فرزندان شهدای معظم می باشند و خوشبختانه نگاه این فدراسیون کمک به سلامت جامعه و اخلاق مداری می باشد.
    وی افزود: این شرکت افتخار دارد که در توسعه ورزش فعال است و رشته ای را انتخاب نموده که دارای ابعاد همگانی و اجتماعی و قهرمانی در سطح جامعه می باشد.
    وی تصریح کرد: فدراسیون بدمینتون از جایگاه معتبری در جامعه برخوردار بوده و بسیار قابل احترام می باشد و ما تلاش داریم با همکاری با این نهاد ورزشی در ارتقاء این رشته در سطح کشوری و برون مرزی کمک نماییم.
    در این دیدار محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ضمن تشکر و قدردانی از مدیر عامل و هیئت رئیسه بیمه دی اظهار داشت : توجه مسئولان بیمه دی به یکی از ورزش های پرنشاط و فراگیر در سطح جامعه نشان از بینش و آینده نگری این شرکت است .
    وی حرکت مثبت بیمه دی را ارج نهادن به ورزش های راکتی و دادن انگیزه به ملی پوشان این رشته جهت گام برداشتن در ابعاد قهرمانی دانست.
    رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: این فدراسیون در بحث ورزش همگانی بسیار مطلوب هدایت شده و وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون بدمینتون را جزء فدراسیون های برتر در توسعه همگانی انتخاب نموده است.
    پوریا افزود: در حال حاضر در بعد قهرمانی نیز حدود 30 هزار نفر در کل کشور در بدمینتون حضور دارند.
    مهندس بختیاری در پایان از رئیس و دیگر مسئولان فدراسیون بدمینتون به منظور این همکاری تشکر و قدردانی نمود.
    در پایان نشست تفاهم نامه های فدراسیون بدمینتون و بیمه دی بین مسئولان این دو نهاد امضاء گردید.
    در این نشست عباسعلی بنی صفار عضو هیئت مدیره و معاون فنی بیمه دی و جلال مهدی رئیس روابط عمومی بیمه دی ،
    فریبا مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون ، ابوالفضل مهاجر مشاور عالی فدراسیون و بهزاد بهروزی مسئول روابط عمومی فدراسیون ، حضور داشتند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو