عصر بازار

در حاشیه همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت صورت گرفت؛

رونمایی از خدمت یکبار رمز پیامکی بانک ملت

عصر اعتبار- خدمت جدید بانک ملت با عنوان یکبار رمز پیامکی(SMS OTP) در حاشیه پنجمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت رونمایی شد.

رونمایی از خدمت یکبار رمز پیامکی بانک ملت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، حسین حیدری معاون مدیرعامل بانک ملت در امور بانکداری تجاری و شخصی در مراسم رونمایی از این خدمت اظهار داشت: یکبار رمز پیامکی محصولی جذاب و منحصر به فرد است که جایگزین مناسبی برای توکن فیزیکی است و برای مشتریان بسیار جذاب خواهد بود.
    وی با بیان این نکته که محصولات جدید بانک ملت با هدف تکمیل زنجیره ارزش این بانک و براساس مطالعات صورت گرفته از بازار طراحی و عرضه می شود گفت: یکبار رمز پیامکی عملاً توکن فیزیکی را از چرخه مبادلات حذف خواهد کرد اما بانک ملت با توجه به نیازِ بخشی از مشتریان، همچنان توکن فیزیکی را هم در سبد محصولات خود حفظ خواهد کرد.
    معاون مدیرعامل بانک ملت، امن بودن و از بین بردن ریسک های ناشی از فیشینگ های اینترنتی برای مشتریان و حصول اهداف پلیس فتا در بالابردن ضریب امنیت فضای مجازی را در تراکنش های الکترونیک از مهم ترین آثار ارایه خدمت یکبار رمز پیامکی خواند و اظهار داشت: عدم نیاز به توکن فیزیکی یکبار رمز، حذف مراحل طولانی در یکبار رمز همراه، سهل الوصول و کاربرپسندبودن خدمت، مستقل بودن خدمت از سایر سامانه ها و عدم نیاز به نصب سامانه های واسطه و جدید در تلفن همراه مشتری، افزایش سرعت انجام تراکنش به دلیل عدم پیچیدگی خدمت، افزایش اطمینان مشتریان نسبت به امنیت سامانه بانکداری اینترنتی، مقرون به صرفه بودن خدمت و کاهش هزینه های مشتری، عدم نیاز به ارایه خدمات پشتیبانی حضوری به مشتریان همانند توکن فیزیکی و افزایش رضایت مشتریان و ترغیب آنها به استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی از جمله ویژگی های یکبار رمز پیامکی بانک ملت است.
    حیدری با اشاره به رونمایی از چند محصول جدید الکترونیک بانک ملت در هفته های گذشته، اعلام کرد که این بانک در راستای افزایش رضایت مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنها، برنامه های وسیعی را در دستور کار دارد.
    به گفته وی، در ایام مبارک دهه فجر هم از تعدادی از محصولات نوین بانک ملت در عرصه الکترونیک رونمایی خواهد شد.
    بر اساس این گزارش، سقف انتقال وجه بین حساب های بانک ملت و انجام حواله های پایا و ساتنا با انواع توکن (یکبار رمز) یک و نیم میلیارد ریال در هر شبانه روز است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو