عصر بازار

پیش بینی قیمت طلا در کوتاه مدت

عصر اعتبار- تازه ترین تحلیل تکنیکال فیبوناچی نشان می دهد که اگر قیمت طلا بتواند سطح حمایتی ۱۰۸۵ دلاری را حفظ کند، قیمت این فلز زرد به زودی تا ۱۰۹۹ دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت.

پیش بینی قیمت طلا در کوتاه مدت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از رویترز ، قیمت جهانی طلا پس از افزایش چشمگیر هفته گذشته که به بالاتر از سطح مقاومتی 1100 دلاری نیز افزایش یافته بود، بار دیگر تحت تاثیر بهبود شاخص سهام چین و کاهش تنش های سیاسی بین المللی با افت نسبی همراه شده است.

    بر اساس این گزارش تحلیل تکنیکال حاکی است اگر سطح حمایتی 1085 دلاری شکسته شود احتمال افت بیشتر قیمت طلا وجود خواهد داشت ولی اگر این سطح حفظ شود قیمت طلا ابتدا با 1091 دلار و سپس تا 1099 دلار افزایش خواهد داشت.

    گزارش سایت طلا حاکیست ،به اعتقاد تحلیلگران اقتصادی و فعالان بازار طلا، قیمت طلا در شرایط کنونی تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار، اوضاع بازار سهام چین قرار خواهد داشت. کاهش شدید قیمت جهانی نفت نیز تاثیر منفی زیادی بر بازار طلا و فشارهای تورمی در اقتصادهای مختلف داشته است.

    انتشار متن مذاکرات نشست اخیر بانک مرکزی اروپا و آمارهای مهم اقتصادی آمریکا در روزهای آینده نیز می تواند بر قیمت طلا موثر باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی