عصر بازار

پنجمین خزانه بانک قوامین در مدیریت شعب شرق تهران

عصر اعتبار- پنجمین خزانه بانک قوامین در مدیریت شعب شرق تهران با حضور معاونت مالی و منابع بانک ، مدیر شعب شرق و مدیران اداره های خزانه و حراست بانک افتتاح شد .

پنجمین خزانه بانک قوامین در مدیریت شعب شرق تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علی درزی نیا مدیر شعب شرق تهران در مراسم افتتاح پنجمین خزانه بانک ، ایجاد چنین واحدی را در توسعه و بازاریابی خدمات مرتبط با دستگاه های خود پرداز به دلیل پشتیبانی نقدینگی به موقع از این دستگاه ها دارای اهمیت دانست و اجرای برنامه های مرتبط با نصب و بهره برداری از دستگاه های خود پرداز با نگاه محله محور و شعب مجازی را از اولویت های این مدیریت برشمرد .
    کیوان یاسریان معاون مالی و منابع بانک نیز دراین مراسم دریافت محصولات متنوع و با کیفیت را حق مشتریان دانست و افزود : ایجاد بسترهای لازم موجب تحقق برنامه ها و اهداف تعیین شده درجهت تامین رضایت ذی نفعان و مشتریان و توسعه در بازار رقابتی بانک ها می شود .
    لازم به ذکر است درحال حاضر بانک قوامین در تهران بزرگ 95 شعبه فعال دارد که از این تعداد 49 شعبه در مدیریت شرق  و 46 شعبه آن تحت نظارت مدیریت شعب غرب می باشد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی