عصر بازار

قاسمی در اختتامیه جشنواره١٨۰ثانیه ای :

پاسارگاد تنها بانکی که گزارش مسئولیت اجتماعی ارائه داد

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک پاسارگاد گفت: تنها بانکی که توانست گزارش مسئولیت اجتماعی ارائه دهد؛ پاسارگاد است.

پاسارگاد تنها بانکی که گزارش مسئولیت اجتماعی ارائه داد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر اعتبار، مجید قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد در مراسم اختتامیه نخستین جشواره ١٨۰ثانیه ای با تاکید بر فعالیت این بانک در اجرای مسئولیت اجتماعی اعلام کرد: تلاش می شود تا بانک پاسارگاد نقشی زیبا را در اذهان عمومی ایجاد کند. به همین منظور از ذهن خلاق و جوانان استفاده کرد.
    وی با اشاره به فعالیت های اجتماعی بانک پاسارگاد افزود:
    آزادی زندانیان غیر مفسد، اجرای طرح اقتصاد هنر و خرید آثار هنرمندان، حمایت از فیلم های وزین و فخیم،چاپ وزین ترین قرآن چاپی کشور را می توان نمونه ای از این فعالیت ها دانست.
    قاسمی نقش جوانان را در ایفای مسئولیت اجتماعی مهم ارزیابی کرد و گفت: بانک پاسارگاد دارای یک هیات مدیره سایه بوده که از جوانان متشکل شده است.
    بر اساس این گزارش در مراسم نخستین جشنواره فیلم ١٨۰ثانیه ای بانک پاسارگاد که شنبه٢٦دی ماه سالجاری برگزار شد علاوه بر مدیران این بانک، تعدادی از هنرمندان، جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد و همچنین ابتکار رییس سازمان محیط زیست نیز حضور داشتند و به برگزیدگان این جشنواره،اهداء جوایز شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی