عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت اجرایی شدن برجام

عصر اعتبار- علی اشرف افخمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها پیامی صادر کرد.

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت اجرایی شدن برجام
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این پیام آمده است:
    همکاران گرامی، خانواده بزرگ بانک صنعت و معدن
    در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست کارآمد دولت تدبیر و امید، با اراده سیاسی قدرتمند، پشتکار قوی، درایت خاص اجرایی و دیپلماسی چند جانبه اثربخش، پیام ساختن جهانی امن در سایه همکاری تمام بازیگران عرصه بین‏ الملل نمایان شد.
    پیام روشنی از ملتی که همواره به صلح دوستی، همگامی با جامعه جهانی و همراهی با ملت‌های دنیا در عرصه‏ های بین‏ المللی مشهور و معروف بوده‏ اند.
    اکنون که ظالمانه ‏ترین تحریم‏های تحمیل شده بر کشورمان، با راه حل واقع بینانه و عقلایی ایران اسلامی به عنوان یک بازیگر قدرتمند با درایت برداشته شده و کشورمان را وارد فضای جدید تلاش و کوشش و نشاط در سایه امید و سربلندی در گسترده بین‌الملل نموده است، مراتب تبریک و تهنیت به هموطنان عزیز و شما خانواده بزرگ بانک صنعت و معدن را اعلام و امیدوارم در سایه عنایات خداوند منان با بهره ‏مندی از فرصت ایجاد شده و تعامل سازنده با جامعه جهانی بتوانیم نقش پررنگی را درصحنه اقتصاد و صنعت کشور ایفا نماییم.

    علی اشرف افخمی
    رئیس هیات مدیره و مدیرعامل

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی