عصر بازار

از طریق همبانک

بانک صادرات ایران امکان مشارکت هموطنان در امور خیریه را فراهم کرد

عصر اعتبار- ​بانک صادرات ایران در راستای انجام رسالت های فرهنگی و اجتماعی خود نسبت به راه اندازی خدمت جدید واریز وجوه خیریه به حساب سازمان های خیریه از طریق سامانه همبانک(کد #٧١٩* ) اقدام نمود.

بانک صادرات ایران امکان مشارکت هموطنان در امور خیریه را فراهم کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک به منظور تحقق مسئولیت های اجتماعی خود خدمت جدید واریز وجوه به حساب سازمان بهزیستی، حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و ستاد بازسازی عتبات عالیات از طریق سامانه همبانک(کد #٧١٩* ) را راه اندازی نمود. بر این اساس هموطنان گرامی می توانند با شماره گیری کد #٧١٩* از خدمات متنوع سامانه همبانک بهره مند گردند.
    این گزارش می افزاید سامانه همبانک صادرات ایران(کد #٧١٩* ) با استقبال هموطنان مواجه شده و هموطنان در آذر ماه سال جاری بیش از ٥میلیون و ٩١٣هزار تراکنش موفق را از طریق این سامانه به ثبت رسانده اند که این آمار حاکی از رشد٦٥درصدی میزان تراکنش ها نسبت به آذر ماه٩٣ می باشد و توسعه این خدمات در اولویت برنامه های سالجاری است.
    براساس این گزارش مشتریان این بانک که دارای سیم کارت همراه اول می باشند در همه نقاط کشور می توانند با
    شماره گیری #٧١٩* از خدمات ussd این بانک شامل: مانده کارت، سه گردش آخر کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری، پرداخت قبوض و مدیریت کارت‌ها آسان تر و سریع تر از سایر درگاهها بهره مند گردند.  بنحوی که استفاده از این سامانه علاوه بر سرعت و دقت بالاتر از رفت و آمدهای غیر ضروری در وقت صرفه جویی می کند.
    گفتنی است این بانک به تازگی نسخه جدید همراه بانک را روانه بازار نموده که علاوه بر قابلیت های همچون: اطلاع از مانده حساب، صورتحساب (سه گردش آخر) انتقال وجه بین حسابهای یک مشتری، انتقال وجه به حساب سپهری دیگران با سقف محدود روزانه ، استعلام چک، پرداخت قبض از طریق حساب و کارت، خرید شارژسیم کارت اعتباری از طریق حساب و کارت، و... دارای قابلیت های جدید از قبیل امکان ارتباط از طریق بستر اینترنت و انتقال وجه به شماره موبایل مشتریانی که دارای سامانه همراه بانک می باشد.
    همچنین بانک صادرات ایران با ٤٦٨ هزار مشتری اینترنتی و انجام حدود ١٢ میلیون تراکنش در ماه، نصب و راه اندازی تعداد ٣٧١هزار و ٤١۰پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران و انجام بیش از٤٤میلیون تراکنش در ماه و صدور بیش از ٥٤میلیون انواع کارتهای الکترونیکی به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورس کشور مطرح است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی