عصر بازار

رییس اتحادیه طلا و جواهر:

واکنش هیجانی بازار طلا به برجام

عصر اعتبار- پس از آنکه قیمت ارز و طلا روز گذشته در آستانه اجرایی شدن برجام کاهش یافت، امروز طلا و ارز با افزایش قیمت روبه رو شدند.

واکنش هیجانی بازار طلا به برجام
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادآنلاین، محمد کشتی آرای با بیان اینکه پس از اعلام نهایی لغو تحریم ها شوک قیمتی وارد شد، تصریح کرد:به طور موقت قیمت ارز به زیر 3600 تومان و قیمت سکه به 915 هزار تومان رسید.
    وی درادامه با بیان اینکه کاهش قیمت موقتی بود، اضافه کرد:در ادامه معاملات قیمت ارز به بیش از 3600 تومان و قیمت سکه به 922 هزار تومان رسیده است.
    رییس اتحادیه طلا و جواهر، خاطرنشان کرد:افزایش قیمت طلا در صورتی اتفاق افتاده که امروز یکشنبه است و قیمت طلا در بازار جهانی تغییری نکرده است و افزایش قیمت طلا در داخل کشور به دلیل نوسانات قیمت ارز بوده است.
    کشتی آرای با اشاره به اینکه واکنش قیمت طلا به تغییرات قیمت ارز وابسته است، تاکید کرد:واکنش بازار هیجانی بوده و در پی کاهش قیمت، تقاضا افزایش یافته و قیمت ها بالا رفت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی