عصر بازار

معاون استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

تاسیس شعب بانکی در بازارچه مرزی سومار به منظور تسهیل در مبادلات

عصر اعتبار- معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت از تاسیس شعب بانکی در محل بازارچه مرزی سومار با هدف تسهیل در انحام مبادلات تجاری خبر داد.

تاسیس شعب بانکی در بازارچه مرزی سومار به منظور تسهیل در مبادلات
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، رضا رحیمی در بازدید از روند توسعه زیرساختی بازارچه مرزی سومار که امروز یکشنبه با حضور مسئولان انجام شد، اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بازارچه مرزی سومار با هدف دست یابی به نقطه مطلوب در امر رونق مبادلات تجاری و اقتصادی در دست اقدام و در این راستا طرح‌های عمرانی کارآمد با محوریت اداره راه و شهرسازی استان در دست انجام می‌باشد.

    رحیمی خواستار انسجام و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه در امر توسعه فعالیت‌های اقتصادی در استان شد و گفت: خوشبخاته با تلاش‌های صورت گرفته فعالیت اقتصادی و تجاری قابل قبولی در بازارچه مرزی سومار انجام می‌شود.

    معاون استاندار کرمانشاه در ادامه بازارچه مرزی سومار را نقطه قوت استان کرمانشاه دانست و گفت: در این بازارچه در مقایسه با دیگر بازارچه‌های مرزی استان فعالیت‌های اقتصادی خوبی در حال انجام است.

    این مسئول اما میانگین صادرات کالا از بازارچه مرزی سومار به کشور عراق را 100 کامیون در روز عنوان کرد و گفت: این تعداد شامل کالاهای صادراتی سراسر کشور از این بازارچه  مرزی است.

    وی از برطرف شدن مشکل برق و مخابرات بازارچه مرزی سومار در اسرع وقت خبر داد و گفت: با توجه به تدابیر اندیشده شده شعب بانکی در این بازارچه مرزی تاسیس و عملیات مربوط به ثبت و ترخیص کالا در محل بازارچه سومار انجام می‌گیرد.

    فرماندار گیلانغرب نیز در جریان این دیدار میانگین صادرات انواع  کالا از بازارچه مرزی سومار به کشور عراق طی 1 ماه گذشته را قریب به 5 میلیون دلار عنوان کرد و گفت: این میزان صادرات با هزار و 910 کامیون انجام شد.

    کرم محمدی مطرح شدن مرز سومار به عنوان مرزی رسمی در کشور را امری بسیار مهم در رونق مبادلات تجاری و به دنبال آن پیشبرد اهداف اقتصادی در این منطقه عنوان کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی