عصر بازار

مدیرعامل بانک توسعه تعاون:

گزینشگران باید در بطن و متن سازمان قرار بگیرند

عصر اعتبار- سهمانی دراین نشست با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی در بانکها اظهار داشت : نیروی انسانی به عنوان مهمترین دارایی در بانکها به شمار می آید که سبب رشد و تعالی سازمان خواهد شد و بدون نیروی انسانی معتمد سرمایه های مادی بانک ارزش چندانی نخواهد داشت.

گزینشگران باید در بطن و متن سازمان قرار بگیرند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی خاطرنشان کرد : گزینش یکی از حساس ترین و در عین حال تأثیرگذارترین واحدهای سازمانی بخصوص در بانکها به حساب می آید چراکه  با انتخاب وگزینش صحیح  سرمایه انسانی  می توان بسترهای ارتقاء  و رشد سازمان از طریق نیروی انسانی  مفید ،متخصص  و باانگیزه را  ایجاد نمود  .
    مدیرعامل بانک توسعه تعاون بااشاره به اهمیت  وحساسیت  جایگاه گزینشگران  دربانک  افزود :  گزینشگران باید افرادی ذیصلاح ،معتمد  و از نظر اخلاق دارای حسن شهرت باشند در این صورت است که می توانند انتخاب درست و شایسته ای انجام دهند.
    سهمانی با تاکید براینکه در انتخابها باید معیارهای از پیش تعیین شده در نظر گرفته شود تا اشتباه و خطایی  صورت نگیرد  افزود : انتخاب درست گزینش؛  منجر به انتخاب های درست بعدی خواهد شد .
    وی با اشاره به اینکه مأموریت گزینشگران پس از انتخاب ابتدایی افراد به اتمام نخواهد رسید افزود : گزینشگران  باید در مراحل مختلف خدمت کارکنان همراه  آنها باشند و  شرایط ارتقاء و رشد  نیروی انسانی رافراهم نمایند
    سهمانی با اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر چارچوب انتخاب افراد صالح از نظر تعهد و تخصص اظهار داشت : امروزه به دلیل پیچیدگی و تخصص در کارها وافراد گزینش نیز پیچیده تر شده است  و باید درک مناسبی نسبت به پیچیدگی های نیروی انسانی امروزی داشته باشند
    وی دارا بودن اصالت خانوادگی ، تدین، صلاحیت ، سلامت ، مسئولیت پذیری و اخلاق نیکو را از جمله معیارهای مهم در انتخاب افراد اصلح عنوان نمود و با تاکید براهمیت اخلاق نیکو افزود : در بحث اخلاق باید دقت زیادی صورت پذیرد. همانقدر که یک کارمند با اخلاق نیکو می تواند در پیشرفت بانک موثر باشد، یک کارمند با اخلاق نامناسب می تواند به بانک ضرر وارد کند
    در این نشست فرخ مدیر هسته گزینش ضمن تبریک  به مناسبت فرا رسیدن سالروز تشکیل گزینش به فرمان حضرت امام (ره)، از همیاری و پشتیبانی دکتر سهمانی مدیر عامل بانک توسعه تعاون و  مسئولین هیئت مرکزی بانکهاتقدیر و تشکر کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی