عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت اجرایی شدن برجام

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، به مناسبت اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌ها، پیام تبریکی خطاب به صادرکنندگان و کارکنان این بانک صادر کرد.

پیام مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت اجرایی شدن برجام
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آقای دکتر علی صالح آبادی در این پیام آورده است: با اجرایی شدن برجام همه گام های لازم برای اتصال مجدد اقتصاد کشور به اقتصاد جهانی برداشته شد و این بانک هم در این مدت پس از توافق هسته ای مذاکرات خوبی برای  بازسازی و نوسازی خود و حضور مؤثرتر در روابط بانکی بین‌المللی انجام داده است. 

    وی ضمن قدردانی از تلاشها و تجربیات گرانسنگ صادرکنندگان در دوران تحریم برای  روشن نگه داشتن چراغ صادرات کشور افزود: بانک توسعه صادرات ایران نیز که از سال 1387 مورد تحریم‌های یکجانبه و ناعادلانه قرار گرفت با محدودیت‌هایی در فعالیت‌های بین‌المللی مواجه شد.

    دکتر صالح آبادی تصریح کرد: در چند ماه گذشته و در مسیر اجرایی شدن برجام نشانه های روشنی از آمادگی این بانک برای آغاز دور جدید فعالیت های بین المللی مشاهده  شد و به یاری بخش های مختلف بانک و صادرکنندگان، چشم اندازهای جدیدی در اقتصاد ایران پدیدار خواهد شد.

    مدیرعامل بانک توسعه صادرات در این پیام خاطرنشان کرد: این بانک  بعد از دستیابی به  توافق هسته ای با ایجاد زیرساخت‌ها، به روز رسانی دانش بانکی بین الملل، زمینه های  ارایه خدمات نوین، مدیریت هدفمند منابع، برنامه‌های جدید و منسجمی تدوین و حرکتی هوشمندانه با عزم و اراده جدی و مشارکت همکاران شعب و واحدهای ستادی بانک آغاز کرده و با اجرایی شدن برجام  گام های پرشتابی را در مسیر حمایت از تولید، افزایش صادرات غیرنفتی و رونق پایدار بر می دارد.
    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی