عصر بازار

در آذرماه سالجاری اتفاق افتاد:

انجام ١٢ میلیون تراکنش بانک از طریق سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران

عصر اعتبار- ​مشترکان سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران حدود ١٢ میلیون تراکنش بانکی خود در آذرماه سالجاری را از طریق این سامانه انجام داداند.

انجام ١٢ میلیون تراکنش بانک از طریق سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای جدید، ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متنوع را بر پایه بسترهای اینترنتی امن در دستور کار قرار داده است. این خدمات بدون محدودیت مکانی و زمانی ارائه میگردد و دارای قابلیتهای فراوانی از جمله انتقال وجه، رویت صورتحساب، تعیین مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و ... میباشد. این گزارش میافزاید تعداد مشتریان استفاده کننده از سامانه بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران به میزان ٢۰ درصد افزایش یافته و طی آذرماه امسال بیش از ١١ میلیون و ٧۰٨ هزار تراکنش در بانکداری اینترنتی این بانک انجام شده است.
    بر این اساس  این گزارش مشتریان گرامی می توانند ضمن عضویت در سامانه بانکداری اینترنتی علاوه بر بهره مندی از خدمات متنوعی که بر روی سامانه مذکور ارائه می شود از خدمات جدید نیز بهره مند گردند. همچنین بانک متبوع در جهت کاهش هزینه اشخاص حقوقی به تازگی نسبت به ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات اینترنت بانک ویژه اشخاص حقوقی و حقیقی مشترک (Business Internet Banking) اقدام و قابلیت های جدیدی را بر روی آن عملیاتی نموده است. با قابلیتی که بر روی سامانه یاد شده ایجاد شده است شخص حقوقی می تواند ضمن معرفی فرد مورد نظر به عنوان" مدیر تراکنش" به بانک این امکان را فراهم نماید که مدیر تراکنش با استفاده از دستگاه رمزیاب مخصوص خودکلیه تراکنش های مالی حساب مورد نظر را از طریق اینترنت بانک تعریف و مدیریت نماید که این عملیات برای صاحبان امضاء قابل دریافت و رؤیت است.
    شایان ذکر است این بانک در راستای ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان همگام با پیشرفت فناوریهای جدید، ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متنوع را بر پایه بسترهای اینترنتی امن در دستور کار قرار داده است و دارای قابلیتهای فراوانی از جمله انتقال وجه، رؤیت صورتحساب، تعیین مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و ... می باشد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی