عصر بازار

آمادگی بانک ملی ایران برای حضور مقتدرانه در عرصه بانکداری بین‌الملل

عصر اعتبار- خوشبختانه با تلاش‌های سازنده دولت تدبیر و امید، بار دیگر قدرت و عظمت کشور جمهوری اسلامی ایران جهت تعامل و ایفای نقش موثرتر در عرصه‌ بین‌الملل در حوزه اقتصادی فراهم گردیده است.

آمادگی بانک ملی ایران برای حضور مقتدرانه در عرصه بانکداری بین‌الملل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، طی سال‌های گذشته، تحریم‌های ظالمانه علیه کشور عزیزمان موجب ایجاد محدودیت‌ها و مضایقی در ارائه خدمات بانکی بین‌المللی به مشتریان و فعالین اقتصادی کشور شده بود که با حمایت مقام معظم رهبری و تلاش دولت تدبیر و امید و مجاهدت تیم مذاکره کننده ، ابرهای تیره تحریم پراکنده شد و آفتاب درخشان شکوفایی اقتصادی تابیدن گرفت .
    بدینوسیله به اطلاع مشتریان ارجمند می‌رساند بانک ملی ایران با دارا بودن شبکه گسترده شعب و سابسیدری‌های خارج از کشور، آمادگی کامل برای ارائه خدمات ارزی و بین‌المللی را دارد.
    مشتریان گرامی می‌توانند نسبت به ثبت سفارش جهت واردات کالا و خدمات و انجام امور گشایش اعتبارات اسنادی، حواله‌های ارزی، ضمانت‌نامه‌های ارزی و سایر خدمات بین‌المللی مورد نیاز به شعب ارزی بانک ملی ایران مراجعه نمایند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی