عصر بازار

افزایش ۵۳ درصدی مانده تسهیلات سرمایه در گردش بانک توسعه صادرات

عصر اعتبار- بانک توسعه صادرات براساس اهداف برنامه عملیاتی سال جاری، مانده تسهیلات سرمایه درگردش را نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳.۷ درصد افزایش داد که این تسهیلات از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه بالغ بر ۲۵ هزار و ۲۶۸ میلیارد ریال است.

افزایش ۵۳ درصدی مانده تسهیلات سرمایه در گردش بانک توسعه صادرات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مانده تسهیلات بانک توسعه صادرات ایران تا پایان آذر ماه سال جاری  104هزار و 299 میلیارد ریال و مانده تسهیلات ارزی بانک معادل دو هزار و 744 میلیون دلار اعلام شد.

    میزان تسهیلات اعطایی سرمایه در گردش نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش یافته است.

    براساس این گزارش مانده اصل تسهیلات سرمایه در گردش بالغ بر 38 هزار و 766 میلیارد ریال و مانده اصل تسهیلات طرح نیز بالغ بر 56 هزار و 673 میلیارد ریال است.

    تسهیلات اعطایی در بخش طرح نیز از ابتدای سال تا پایان آذرماه بالغ بر 10 هزار و 964 میلیارد ریال است.

    از آنجایی که بانک توسعه صادرات ایران یک بانک تخصصی و توسعه ای است لذا هدف اصلی آن جذب سپرده های مردمی نیست و باتوجه به شعب محدود خود موفق شده است تا در آذرماه سال جاری سپرده های کوتاه مدت ریالی را با افزایش 70 درصدی به رقم دو هزار و 873 میلیارد ریال برساند.

    مجموع سپرده های ریالی اشخاص در پایان ماه آذر بالغ بر 9 هزار و 494 میلیارد ریال شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.
     

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی