عصر بازار

رضا زاده در گفتگو با عصر اعتبار:

بانکداری الکترونیکی ایران به نسبت امکانات پیشروست

عصر اعتبار- معاون فناوری و اطلاعات بانک انصار گفت: هرچند که بانکداری الکترونیک در ایران نسبت به سطح جهانی، جایگاه میانی دارد؛ اما نسبت به امکانات و شرایط موجود اعم از اقتصاد و اعمال تحریم ها، بسیار پیشرو بوده و ترقی کرده است.

بانکداری الکترونیکی ایران به نسبت امکانات پیشروست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴:۰۰

    علی رضا زاده معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک انصار با اشاره به سطح و جایگاه  صنعت بانکداری ایران در نظام پرداخت الکترونیک به پایگاه خبری عصر اعتبار اعلام کرد:   شرایطی که اکنون بر صنعت بانکداری کشورمان وجود دارد؛ تحمیلی و یکطرفه است. به همین منظور این عوامل هستند که شرایط را شکلی خاص می بخشند. بنابراین  باید جایگاه و عملکرد  صنعت بانکداری را با توجه به تاثیرگذای این عومال و دخالت آنها بررسی کرد.
    وی ادامه داد: نظام پرداخت الکترونیک هم از این قاعده مستثنی نبوده  اما توانسته در این میان به جایگاه قابل قبولی دست یابد و خدمات مطلوبی ارائه دهد تا منجر به افزایش میزان وفاداری مشتری بشود.
    رضا زاده با اشاره به عملکرد بانک انصار در نظام پرداخت الکترونیک گفت: با توجه به عملکرد و خدمات تخصصی بانک مربوطه که البته در بیشتر مواقع نیز به مشتریانی خاص ارائه می شود؛ می توان دریافت که در رتبه و جایگاهی مطلوب قرار دارد.
    وی یادآور شد: با توجه به تخصصی بودن فعالیت بانک انصار هم اکنون این بانک بیش از 1300 شعبه خودپرداز و 100 هزار دستگاه کارتخوان بانکی دارد.
    معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک انصار عملکرد تخصصی بانک مربوطه را در جذب مشتری نسبت به بانک هایی با خدماتی عمومی مطلوب ارزیابی کرد و افزود: شیوه ارائه خدمات به شکلی بوده که طی سالجاری در نرخ جذب مشتری روندی افزایشی را شاهد هستیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی