عصر بازار

ربیعی اعلام کرد

اولتیماتوم به ۲ میلیون نفر یارانه‌بگیر فاقد کارت ملی

عصر اعتبار- وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرد که اگر افراد فاقد کارت ملی تا بهمن‌ماه تعیین تکلیف نشوند، یارانه تمامی آنها حذف خواهد شد.

اولتیماتوم به ۲ میلیون نفر یارانه‌بگیر فاقد کارت ملی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، چندی پیش وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اعلام کرد که افراد فاقد کارت ملی باید تا 15 بهمن‌ماه تعیین تکلیف شوند، در غیر این صورت یارانه آنها حذف خواهد شد.

    این در حالی است که علی ربیعی امروز در حاشیه اجلاس فعالان اقتصادی غیردولتی به ایسنا اعلام کرد که درحال حاضر دو میلیون نفر فاقد کارت ملی بوده و اصلا تکلیف آنها مشخص نیست.

    وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی این را هم گفت که اگر این دو میلیون نفر تا مهلت تعیین شده یعنی 15 بهمن‌ماه تکلیف خود را مشخص نکرده و کارت ملی و شماره ملی دریافت نکنند، به‌طور حتم یارانه آنها حذف خواهد شد.

    باید سرمایه‌داران بی‌هویت از بین بروند

    ربیعی همچنین در نخستین اجلاس فعالان اقتصادی غیردولتی با بیان این‌که اولین درس از برجام عقلانیت اقتصاد است، تاکید کرد: ما حق ریخت‌وپاش و تصمیمات غلط و کارهای پوپولیستی در اقتصاد را نداریم.

    وی با تاکید بر این‌که بعد از اجرای برجام حق ایجاد رضایت فقط کوتاه‌مدت را نداریم، اظهار کرد: دومین درس از برجام اجماع‌سازی در حل مسائل است.

    وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با بیان این‌که دولت روحانی دولتی فروتن بوده و در جهت عملکردی بهتر حرکت می‌کند آموزه سوم برجام را گفت‌وگو دانست.

    ربیعی همچنین با تاکید بر این‌که الگوی برجام بحث برد – برد است و این یک امتیاز محسوب می‌شود، ادامه داد: این موضوع امتیازی برای سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و دولت محسوب می‌شود و همه باید در جهت بهبود فضای کسب‌وکار و بهره‌وری مدیریت حرکت کنند.

    وی با تاکید بر این‌که هم‌اینک زمان آن رسیده که بخش خصوصی و کارآفرینان خانه‌نشین و کسانی که بعضا به زندان رفته‌اند را به میدان بیاوریم گفت: سرمایه‌داران بی‌هویت که نمایش‌های تلویزیونی آنها را شاهدیم باید از بین بروند.

    وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی همچنین با بیان این‌که باید به سمت بین‌المللی کردن فعالیت‌ها برویم بر ضرورت انجام فعالیت‌ها به صورت جمعی و همفکری همه بخش‌ها تاکید کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی