عصر بازار

مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد:

استفاده بهینه از فضای پس از اجرای برجام

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک شهر بر استفاده بهینه از فضای پس از اجرای برجام در حوزه خدمات بانکی بین‌المللی تاکید کرد و گفت: این امکان ایجاد شده تا در فضای موجود، شرایط متفاوتی را برای حمایت از پروژه‌های شهری فراهم کرد.

استفاده بهینه از فضای پس از اجرای برجام
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر حسین محمدپورزرندی با بیان این مطلب گفت: هدف از تاسیس بانک شهر این است که بتواند زمینه‌های لازم برای توسعه عمران شهر را فراهم آورد و در این خصوص افزایش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرهای مختلف کشور در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.
    پورزرندی خاطرنشان کرد: پروژه‌های شهری کلانشهرها به نسل آینده و مردم کشور متعلق است و در همین زمینه بانکداری با محور مسئولیت اجتماعی و با رویکرد بانکداری اجتماعی در دستور کار بانک شهر قرار دارد.
    وی با بیان این ‌که برای افزایش سطح کیفی زندگی شهروندان، نیازمند توجه به انسان‌ها و توسعه منابع انسانی هستیم، افزود: در همین زمینه معتقد هستیم که مشتری‌مداری و توجه به مشتری از عمده‌ترین دلایل پیشرفت سازمان‌هاست و بانک شهر نیز با توسعه خدمات الکترونیک به ویزه در نقاط پرتردد شهری، در این زمینه تلاش کرده است.
    وی با اشاره به اجرایی شدن برجام،  افزود: امروز شهرها نیازمند امکانات تفریحی و احداث هتل‌ها دارند و این آمادگی وجود دارد تا از طریق کنسرسیوم با بانک‌های خارجی، چنین امکاناتی فراهم شود.
    پورزرندی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های این بانک طی یک سال گذشته، اظهار کرد: در این مدت، در حوزه رشد سرمایه، توسعه بانکداری مجازی و منابع انسانی، رشد قابل‌قبولی در بانک شهر دیده شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی