عصر بازار

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی طی چند سال

عصر اعتبار- عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس به ضرورت تخصیص منابع دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: با تدوین طرح مجلس بدهی‌ به تامین اجتماعی، طی چند سال پرداخت می شود.

پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی طی چند سال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمداسماعیل سعیدی در مورد طرحی که نمایندگان مجلس برای پرداخت طلب تامین اجتماعی از دولت تدوین کرده اند، به خبرنگار مهر گفت: با توجه به شرایط بحرانی، تامین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی دولت باید فکری برای باز پس دادن بدهی خود به این صندوق ها بیندیشد.

    وی با اشاره به این طرح افزود: در این طرح پرداخت مطالبات تامین اجتماعی از سوی دولت طی چندین سال مطرح شده و صحبت نمایندگان این نیست که دولت تمامی 100 هزار میلیارد تومان بدهی خود به این سازمان را به صورت یکجا پرداخت کند، اما با توجه به شرایط فعلی آن باید حداقل برای پرداخت آن طی چند سال برنامه ریزی داشته باشد.

    به گفته عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در غیر این صورت تامین اجتماعی با مشکل اساسی مواجه خواهد شد.

    سعیدی با تاکید بر اینکه این طرح کاملا جدی است و امیدواریم به نتیجه برسد، تصریح کرد: در مرحله اول کلیات آن در مجلس مطرح و پس از بررسی به تصویب خواهد رسید.

    به گفته وی، قطعا این طرح در سال آینده به نتیجه می رسد زیرا در ماه های پایانی سال، لایحه بودجه در دستور کار مجلس است و احتمال بررسی لوایح و طرح های دیگر بسیار ضعیف است.

    عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از ضرورت تخصیص اعتباری ویژه در لایحه بودجه 95 خبر داد و گفت: دولت باید در لایحه بودجه سال 95 اعتباری برای پرداخت بدهی های تامین اجتماعی اختصاص می داد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی