عصر بازار

در همایش خوزستان اعلام شد:

اعلام آمادگی بانک توسعه صادرات برای ارائه کلیه خدمات بانکی

عصر اعتبار- مدیر امور شعب وبازاریابی بانک توسعه صادرات اعلام کرد: هم اکنون بانک توسعه صادرات برای ارائه کلیه خدمات بانکی ، ارزی و گشایش اعتبار اسنادی آمادگی کامل دارد.

اعلام آمادگی بانک توسعه صادرات برای ارائه کلیه خدمات بانکی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، آقای حبیب احمدی در همایش تخصصی خدمات بانک توسعه صادرات ایران که با حضور صادرکنندگان و مسئولین استان خوزستان برگزارشد، با اعلام این مطلب افزود: خوزستان به عنوان اسوه پایداری و رشادت در هشت سال دفاع مقدس است که با داشتن صنایع عظیم نفت و گاز و دسترسی به آبهای آزاد بین المللی و همجواری با کشورهای حوره خلیج فارس یکی از مهمترین استانهای کشور محسوب می شود.
    وی ضمن تبریک لغو تحریم ها گفت: وجود تحریم، مشکلات و محدودیت‌هایی در زمینه امور بانکی و نقل و انتقالات پدید آورده و باعث بالا رفتن هزینه‌های صادرکنندگان و فعالان اقتصادی شده بود اکنون با برقراری روابط مجدد بین بانکی و سیستم سوئیفت رفع خواهد شد.
    آقای احمدی تصریح کرد: برقراری خطوط اعتباری، گشایش اعتبارات اسنادی،  جذب سرمایه گذاری خارجی، همچنین کاهش هزینه پول، کاهش نزدیک 30 درصد هزینه مبادلات تجارت خارجی در زمینه واردات نتیجه های دیگر رفع تحریم ها در نظام بانکی است.
    وی یادآور شد: با توجه به ظرفبت‌های بالقوه صادرات در کشور و دسترسی به بازارهای اروپا و امریکا و آسیا انتظار افزایش صادرات کالاهای غیر نفتی به کشورهای یاد شده را خواهیم داشت.
    به گفته آقای احمدی بانک توسعه صادرات ایران بعنوان تنها اگزیم بانک کشور آمادگی خود را جهت ارائه کلیه خدمات ارزی و گشایش اعتبارات اسنادی به صادرکنندگان و فعالان اقتصادی از طریق شعب بانک در سراسر کشور اعلام می‌نماید.
    وی با اشاره به دو نقش عمده  بانک توسعه صادرات بر اساس اهداف اساسنامه‌ای این بانک ادامه داد: نقش حمایتی و حمایت از صادرکنندگان کالا و خدمات فنی و مهندسی و گسترش مبادلات تجاری و اقتصادی با کشورها و ارائه تمامی خدمات بانکی ریالی و ارزی از عمده ترین این نقش هاست.
    مدیرامور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات با بیان اینکه بانک های تخصصی عمدتاً متکی به سپرده‌های مردم نبوده و مورد حمایت دولت‌ها قرار دارند، ابراز امیدواری کرد که سرمایه بانک توسعه صادرات ایران به منظور افزایش قدرت  تأمین مالی صادر کنندگان با حمایت دولت محترم افزایش یابد.
    وی با توجه به درخواست صادرکنندگان و مسئولین استانی برای افزایش شعب بانک در استان خوزستان اعلام کرد: بانکهای توسعه‌ای به دنبال توسعه فیزیکی شعب خود نیستند و سیاست این بانک نیز توسعه بانکداری الکترونیکی و ارائه خدمات غیر حضوری به صادر کنندگان و همچنین استفاده از ظرفیت سایر بانکها نظیر طرح خدمت است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو