عصر بازار

معاون بنیاد مسکن:

خانوارهای دو معلوله روستایی تا پایان سال خانه‌دار می‌شوند

عصر اعتبار- معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تا پایان امسال همه‌ی خانوارهای روستایی دو معلوله و بیشتر را صاحب مسکن ایمن خواهیم کرد.

خانوارهای دو معلوله روستایی تا پایان سال خانه‌دار می‌شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، عزیزالله مهدیان اظهار کرد: امسال بنیاد بنیاد مسکن با کمک سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان هزینه‌ی ساخت مسکن خانوارهای روستایی دارای دو معلول یا بیشتر را به طور کامل تقبل می‌کند.

    وی افزود: برای هر واحد مسکن روستایی 18 میلیون تومان کمک بلاعوض پیش‌بینی شده که 10 میلیون تومان آن را بنیاد مستضعفان تقبل می‌کند، 6 میلیون تومان را سازمان بهزیستی و مابقی را بنیاد مسکن از محل حساب 100 امام (ره) تامین کرده و نهایتا تا پایان امسال همه‌ی خانوارهای روستایی دومعلوله و بیشتر را صاحب مسکن ایمن خواهیم کرد.

    معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: همچنین برای آن دسته از خانوارهایی که در سال‌های گذشته وام مسکن روستایی دریافت کرده‌اند ولی به دلیل مشکلات مالی توانایی تکمیل ساخت و ساز را ندارند و مسکن آنها همچنان نیمه‌کاره باقی مانده است، بنیاد مسکن از محل حساب 100 امام (ره) برای آنها نیز تسهیلات خاصی در نظر گرفته است تا بتوانند مسکن نیمه‌کاره را تکمیل و خانه ایمن بسازند.

    به گفته مهدیان، روش کار بنیاد مسکن، مشارکت با مردم و ساکنان روستاهاست به همین دلیل این نهاد از نظر منابع اجرای طرح‌ها محدودیتی نداریم و هر چه قدر که اعتبارات از سوی دولت تأمین شود، همان مقدار در راستای بهسازی و نوسازی خانه‌های روستایی مصرف می‌شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی