عصر بازار

انتقال "تعاونی بدر توس" به موسسه "آرمان ایرانیان"پس از انجام حسابرسی

عصر اعتبار- " تعاونی بدر توس پس از انجام حسابرسی به آرمان ایرانیان منتقل می شود"مدیرعامل موسسه اعتباری آرمان ایرانیان بیان کرد: دارایی و بدهی های تعاونی بدر توس مقرر است پس از انجام حسابرسی مطابق با ضوابط و مقررات بانک مرکزی به آرمان ایرانیان (کاسپین) منتقل شود.

انتقال "تعاونی بدر توس" به موسسه "آرمان ایرانیان"پس از انجام حسابرسی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، ذکریا متحمل درباره آخرین وضعیت موسسه آرمان ایرانیان(کاسپین) و تعاونی بدر توس اظهار کرد: مؤسسه اعتباری آرمان ایرانیان متشکل از تعاونی های اعتبار فرشتگان، امید جلین، حسنات اصفهان، عام کشاورزان مازندران و کرمانشاه، الزهرا، پیوند و بدر توس می‌باشد.

    وی گفت: این مؤسسه تمام مراحل قانونی و تعهداتی که از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای پول و اعتبار اعلام شده را با پشت سر گذاشته و در مرحله نهایی صدور مجوز قانونی است.

    بنا بر اعلام روابط عمومی موسسه آرمان ایرانیان، متحمل درباره تعاونی بدر توس اظهار کرد: بدر توس با تابلو آرمان فعالیت می کند و بدهی و دارایی‌های این تعاونی قرار است پس از انجام حسابرسی مطابق با ضوابط و مقررات بانک مرکزی به آرمان ایرانیان (کاسپین) منتقل شود، ولی هنوز این انتقال انجام نپذیرفته است.

    مدیر عامل موسسه آرمان ایرانیان(کاسپین) گفت: هیات تصفیه بدر توس توسط مقام قضایی تعیین شده و به وظایف قانونی خود عمل می کن . مؤسسه اعتباری آرمان ایرانیان با مشکل نقدینگی مواجه نیست و ظرف چند روز آینده مجوز قانونی خود را از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهد کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی