عصر بازار

رییس اتاق بازرگانی ارومیه:

پسابرجام دوران بالندگی اقتصاد ایران است

عصر اعتبار- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه گفت: دوران پسا برجام دوران بالندگی اقتصاد ایران است.

پسابرجام دوران بالندگی اقتصاد ایران است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، حسن انتظار افزود: تیم مذاکره کننده با قدرت تمام و با صداقت و وفاداری به اهداف انقلاب و مهمتر از همه با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، پیروزی حماسی بزرگی را برای ایران اسلامی رقم زد.
    وی ادامه داد: امروز شرایطی به وجود آمده که استفاده صحیح از آن می تواند در تمامی حوزه ها به ویژه عرصه اقتصادی خروجی مثبتی داشته باشد.
    وی اضافه کرد: تیم مذاکره کننده به رسالت خود عمل کرد و اینک رسالت مسئولان و جامعه است که از این فرصت استفاده کرده و با بستر سازی برای جذب سرمایه گذار و تبادلات تجاری قدم های بلندی بردارند.
    رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه یاری گرفتن از مدیران کارآمد، رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ایجاد امنیت و رفاه را از جمله مولفه های ضروری برای جذب سرمایه گذار دانست و اظهار کرد: سرمایه گذار نیازمند محیطی آرام و امن و امکانات رفاهی است و اگر نتوانیم این بسترها را فراهم کنیم، هرگز شاهد ترقی اقتصاد کشور نخواهیم بود.
    وی گفت: پس از سالها تحمل تحریم های بی رحمانه، امروز به مرحله ای رسیده ایم که می توانیم با توسعه ظرفیت های کشور بدون اتکا به نفت و گشودن دروازه های کشور به روی دنیا اقتصاد کشور را توسعه دهیم و اشتغال نیز ایجاد کنیم.
    انتظار افزود: اگر از این فرصت درست استفاده شود، آینده روشنی برای اقتصاد ایران رقم خواهد خورد.
    شامگاه 26 دی ماه گذشته با انتشار گزارش مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر انجام تعهدات ایران بر اساس برجام، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و فدریکا موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا با قرائت بیانیه ای مشترک، آغاز اجرای برجام را رسما اعلام کردند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو