عصر بازار

امضای تفاهم نامه همکاری میان بانک سرمایه و پست بانک ایران

عصر اعتبار- تفاهم نامه همکاری میان بانک سرمایه و پست بانک ایران به منظور ارتقا و گسترش همکاری های متقابل و ارائه خدمات به اقشار مختلف مشتریان از جمله جامعه هدف بانک سرمایه (فرهنگیان فرهیخته) منعقد گردید.

امضای تفاهم نامه همکاری میان بانک سرمایه و پست بانک ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، بر اساس این تفاهم نامه که با حضور آقای دکتر پرویز احمدی، سرپرست مدیریت عاملی و رئیس هیأت مدیره بانک سرمایه، و آقای خسرو فرحی، مدیر عامل پست بانک، به امضا رسید، طرفین در زمینه مشارکت در تأمین مالی پروژه ها و طرح ها، سرمایه گذاری ریالی و ارزی در طرح ها و پروژه های کوتاه مدت و میان مدت و همچنین همکاری و تبادل نظر در زمینه امور فناوری اطلاعات و تکنولوزی و تجهیزات کامپیوتری، خودپرداز، ترمینال های فروشگاهی و سایر تجهیزات فناوری اطلاعات به ایفای نقش خواهند پرداخت.

    بنا بر این گزارش، معرفی و پشتیبانی متقابل از مشتریان خوش نام، امکان انتقال، واریز و برداشت وجوه و نیز وصول چک های مشتریان هر دو بانک برخی دیگر از مفاد این تفاهم نامه را تشکیل می دهد.

    گفتنی است مراسم امضای این تفاهم نامه در روز چهارشنبه 30 دی ماه در ساختمان مرکزی بانک سرمایه برگزار گردید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی