عصر بازار

پیش‌بینی قیمت طلا و دلار در هفته آینده

عصر اعتبار- رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با برداشته شدن تحریم‌ها از هفته گذشته، می توان پیش‌بینی کرد که در هفته آینده بازار باثباتی را در حوزه طلا و ارز داشته باشیم.

پیش‌بینی قیمت طلا و دلار در هفته آینده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمد کشتی‌آرای اظهار کرد: با توجه به این‌که شاخص‌ اقتصادی خاصی اعلام نشده است، پیش بینی می‌شود قیمت جهانی طلا در هفته آینده نوسانی نداشته باشد و تغییری را در قیمت ارز شاهد نباشیم.

    وی با بیان اینکه قیمت اونس جهانی طلا در هفته گذشته به طور متوسط نوسان پنج دلاری را تجربه کرد، افزود: قیمت طلا اوایل هفته گذشته 1089 دلار بود که در روز چهارشنبه به 1094 دلار رسید؛ یعنی نوسان پنج دلاری داشت.

    وی با بیان اینکه قیمت دلار در هفته گذشته بین 3600 تا 3615 تومان بود، اظهار کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته‌ اخیر با توجه به موضوع برجام، جو روانی در بازار به وجود آمد و شوک قیمتی را شاهد بودیم و به دنبال آن در اواسط هفته قیمت طلا و سکه کاهش محدودی داشت که علت آن کاهش یکباره قیمت ارز به کمتر از 3600 تومان بود و نرخ سکه نیز به 915 هزار تومان کاهش یافت.

    کشتی آرای در عین حال بیان کرد: البته مجددا با از بین رفتن جو روانی، بازار حالت عادی پیدا کرد و قیمت‌ها افزایش یافت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار  ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی